انگشت رباتیک MobiLimb

انگشت رباتیک MobiLimb با اتصال به گوشی دست شما را نوازش می‌کند!

انگشت رباتیک MobiLimb یکی از جدیدترین و البته عجیب‌ترین گجت هایی است که با اتصال به موبایل یا تبلت، قادر به انجام طیف گسترده‌ای از کارها مثل نوازش دست، باخبر کردن کاربر، حرکت موبایل و بیشتر است.

ما همواره در حال ضربه زدن به گوشی هوشمند خود هستیم، اما آیا زمان آن نرسیده است تا آنها نیز به ما ضربه بزنند؟ ظاهرا مارک تسیه (Marc Teyssier)، محققی که در زمینه تعامل انسان و کامپیوتر فعالیت دارد، این‌گونه فکر می‌کند. تسیه مسئول توسعه انگشت رباتیک MobiLimb است؛ وسیله‌ای ترسناک که برای اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت ها طراحی شده و می‌تواند یادآور فیلم‌های The Addams Family و Black Mirror باشد.

اخیرا مارک تسیه با انتشار ویدیویی جدید از انگشت رباتیک خود در وب‌سایت یوتیوب، توانایی این گجت جدید در انجام کارهای مختلفی همچون نوازش دست شما هنگام کار کردن با گوشی یا حرکت دادن موبایل را به تصویر کشیده است. MobiLimb از پنج موتور با امکان کنترل دقیق استفاده می‌کند تا تنظیم آن و تقلید الگوهای حرکت انگشت، امکان‌پذیر باشد. یکی از موارد جالب در مورد این انگشت رباتیک که از پلاستیکی مشکی تولید شده، وجود دو پوسته سفارشی، یکی با پوششی از خز و دیگری با ظاهری مشابه انگشت واقعی است.

در ویدیوی منتشرشده، این محقق توانمند نشان می‌دهد که انگشت رباتیک MobiLimb چگونه تلفن هوشمند را روی یک سطح کشانده یا کاربر را هنگام دریافت نوتیفیکشن باخبر می‌سازد. در صورت تمایل، از این وسیله حتی می‌توان به عنوان یک پایه نگهدارنده نیز استفاده کرد.

شاید فعلا بتوان این وسیله رباتیک را در دسته تکنولوژی هایی قرار داد که نیازی به آنها ندارید. اما ساخت همین محصول عجیب و خلاقانه می‌تواند در نوع خود جالب باشد. در ویدیوی ضمیمه شده، بیشتر با مکانیسم این گجت آشنا خواهیم شد.

ویدیوی معرفی انگشت رباتیک MobiLimb

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. نوازش نمیخایم ولی باحاله

  2. خیلی ضایع بود. اون تیکه که انگشته موبایل رو میکشید بیشتر شبیه فیلم ترسناکها شده بود.