معرفي تبلت ارزان قيمت ايسوس Memo Pad HD7

 شرکت ایسوس در میان همه گجت های جدیدش امروز از یک تبلت ۷ اینچی تازه هم پرده برداری کرده است. تبلتی که از نظر مشخصات شبیه به نکسوس ۷ است که خود ایسوس قبلا ساخته. با این تفاوت که دوربین به آن اضافه شده و کارت حافظه اس دی می خورد.

نامش MeMo Pad HD 7 است و با پردازشگر چهار هسته ای A7 و نمایشگر ۷ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل ارایه خواهد شد.دروبین جلویی آن ۱.۲ مگاپیکسلی است و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در عقب دارد.

اما برگ برنده این تبلت قیمت بسیار مناسب آن است. MeMo Pad HD 7 ایسوس با ظرفیت ۸ گیگابایت و قیمت ۱۲۹ دلار و ۱۶ گیگابایتی و قیمت ۱۴۹ دلار از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.قیمت هایی که می تواند سازندگان دیگر را با چالشی اساسی مواجه کند.

{photo}92/03/13/asus-Memo-Pad-HD7{/photo}


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من قیمتشو از نمایندگیش پرسیدم

    گف 590 تومن

  2. آقا چرا داغ دل ما رو تازه می کنی؟ مزیتش قیمت مناسبشه؟!!! فراموش کردی اینجا ایرانه و قیمت مفهومی نداره. بی خیال ما ایرانیا با نگاه کردن به عکس ای محصولات جدید خودمون رو ارضا میکنیم.

  3. حق با شماست ولی چکار میشه کرد.فعلا که داستان همینهsad

  4. شما درست میفرمائید این تبلت ارزان هست ولی توی ایران میاد میشه 800000 تومان بدلیل اینکه 149 دلار میشه 200 دلار و دلار هم میشه 3500 و خودتون حساب کنید ببینید چند میشه