حمله سایبری اسرائیل

حمله سایبری اسرائیل به زیرساخت‌های ارتباطی ایران

حمله سایبری اسرائیل به ایران، خبری است که توسط وزیر ارتباطات تایید شده است. این حمله هکری صبح روز 14 آبان 97 انجام شده که حاکی از مجموعه‌ای از حملات سایبری اسرائیل به زیرساخت‌های ارتباطی ایران است. در ادامه جزئیات ایران موضوع را بررسی می‌کنیم.

حمید فتاحی، رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ایران در صفحه توییتر خود اعلام کرد مجموعه‌ای از حملات سایبری در صبح روز 14 آبان 97 به زیرساخت‌های ارتباطی ایران انجام شده است که با هوشیاری تیم‌های فنی این سازمان، تمامی حملات به خوبی دفع شده است. وزیر ارتباطات نیز در صفحه شخصی خود عنوان کرد این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

حمله سایبری اسرائیل

پیگیری حمله سایبری اسرائیل به ایران در مجامع بین‌الملل

حمید فتاحی با تاکید حمله سایبری اسرائیل به زیرساخت‌های ارتباطی ایران در توییتر خود نوشت این موضوع برای مردم دنیا دیگر عجیب نیست؛ زیرا رژیمی که به ادعای حقوق بشر می‌پردازد و از سوی دیگر ملتی را به خاک و خون می‌کشند. ادعای واهی حمله سایبری از طرف ایران را طرح می‌کنند و خود حملاتی را انجام می‌دهند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در خصوص این موضوع در صفحه توییتر خود عنوان کرد:

رژیمی که سابقه‌ آن در به کارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش داشت به زیرساخت‌های ارتباطی ایران صدمه‌ای وارد کند. البته به لطف هوشیاری تیم‌های فنی، دست خالی بازگشت. این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

حمله سایبری اسرائیل