گوشی موبایل منعطف سامسونگ

تصویر پروفایلی که به معرفی گوشی موبایل منعطف سامسونگ اشاره دارد!

به تازگی شاخه موبایل کمپانی سامسونگ (Samsung Mobile)، تصویر پروفایل حساب کاربری خود در توییتر را تغییر داده است. این تصویر، مفهوم روشنی برای طرفداران برند کره‌ای دارد: اینکه زمان رونمایی از گوشی موبایل منعطف سامسونگ نزدیک است.

در تصویر جدید، حروف تشکیل دهنده‌ی واژه‌ی SAMSUNG را می‌توان دید که از حرف S وسط، تاشده و به سمت داخل جمع شده‌اند. با این اشاره‌ی تلویحی کمپانی کره‌ای، هیجان علاقه‌مندانی که سال‌هاست در انتظار معرفی گوشی موبایل منعطف سامسونگ به سر می‌برند، بالا گرفته است و امید می‌رود که این‌بار چنین رویایی رنگ واقعیت به خود بگیرد.

گوشی موبایل منعطف سامسونگ

پیش‌بینی می‌شود این گوشی انعطاف‌ پذیر، در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ که امروز در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد، به نمایش درآید. در صورت صحت شایعات موجود، باید انتظار معرفی این دستگاه به عموم در اوایل سال آینده میلادی را داشته باشیم.

در برخی گزارش‌ها، شماره مدل  SM-F900U و شماره فرم‌ور F900USQU0ARJ5 را به گوشی موبایل منعطف سامسونگ که از آن با نام گلکسی اف (Galaxy F) یاد می‌شود، نسبت داده‌اند. حتی اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز پیدا کرده‌اند، به دو دستگاه با شماره مدل SM-F900F و SM-F900N اشاره دارند که در مناطق مختلفی از جمله بازارهای اروپایی و آسیایی عرضه خواهند شد. از قرار معلوم، کمپانی کره‌ای قراردادی را هم با گوگل برای طراحی یک رابط کاربری سفارشی به منظور استفاده در دستگاه‌های انعطاف پذیر خود به امضا رسانده است.

احتمالا در اوایل سال آینده میلادی، گوشی موبایل منعطف سامسونگ عرضه خواهد شد

از جمله مشخصات منتسب به گوشی منعطف سامسونگ می‌توان به برخورداری آن از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و یک نمایشگر اولد 4.6 اینچی در حالت تاشده اشاره کرد. همچنین در حالت باز شده، می‌توان دستگاه را به عنوان یک تبلت مورد استفاده قرار داد و از نمایشگر 7.29 اینچی آن بهره برد.

درباره سخت افزار داخلی این محصول، اطلاعات کمتری وجود دارد؛ اما شایعاتی درباره چیپست اینتل و حافظه داخلی 512 گیگابایتی آن مطرح شده است. ظاهرا ضخامت این دستگاه از گوشی های هوشمند معمولی به مراتب بیشتر خواهد بود و با توجه به سایز بزرگ نمایشگر آن که قاعدتا مصرف انرژی زیادی هم دارد، صحبت از باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر از 3000mAh نیز به میان آمده است.

گفته می‌شود که تولید انبوه سامسونگ گلکسی اف، از همین ماه با ظرفیت تولید ماهانه 100 هزار دستگاه آغاز می‌شود و همزمان با آغاز به کار کنگره جهانی موبایل 2019 در بارسلونا، با قیمتی گزاف عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا هنوز خودشو نشون نداده

  2. اصلا از این گوشی های انعطاف پذیر خوشم نمیاد