هواوی آنر ویو 20

احتمال معرفی هواوی آنر ویو 20 در آینده نزدیک

هواوی تمامی پرچمداران سال 2018 خود را معرفی کرده و حالا نوبت به سایر گوشی های هوشمند این کمپانی و برند جانبی آن رسیده است. یکی از این محصولات مورد انتظار، هواوی آنر ویو 20 (Honor View 20) است که جانشین گوشی خوش‌نام آنر ویو 10 خواهد شد.

به تازگی گوشی هوشمندی با دو شماره مدل VCE-AL00 و VCE-TL00 تاییدیه‌های لازم از نهادهای ذی‌ربط چینی از جمله رگولاتوری 3C را دریافت کرد و یک قدم دیگر به معرفی نزدیک‌ شد. گمان می‌رود یکی از این دو شماره مدل، معرف هواوی آنر ویو 20 و دیگری مربوط به نسخه قابل عرضه در چین، یعنی آنر وی 20 باشد.

این احتمال با توجه به تطابق زمانی با موعد رونمایی از آنر ویو 10 در سال گذشته مطرح می‌شود که ابتدا در نیمه‌های نوامبر 2017 به طور رسمی در چین معرفی شد و سپس کمپانی سازنده در اوایل ماه دسامبر، از نسخه جهانی آن رونمایی کرد.

آنر ویو 10

هرچند برای گمانه‌زنی درباره مشخصات فنی محصول جدید اندکی زود است؛ اما وجود تراشه کایرین 980، رابط کاربری EMUI 9.0 مبتنی بر اندروید 9 پای و یک نمایشگر بزرگ ناچ استایل در آن دور از ذهن نیست.

از طرفی با توجه به اینکه اخیرا شاهد وجود دوربین سه‌گانه در گوشی آنر مجیک 2 بودیم، غافلگیرکننده نخواهد بود اگر هواوی آنر ویو 20 را نیز مجهز به ماژول دوربین سه‌گانه رویت کنیم؛ به ویژه با توجه به اینکه گوشی‌های سایز بزرگ و رده بالای برند آنر، معمولا نسخه ارزانتر پرچمداران سری میت هواوی بوده‌اند و ویژگی‌های کم و بیش یکسانی با آن‌ها داشتند.