گلدن لاین اینترنت

شرکت صهیونیستی گلدن لاین اینترنت، عامل حمله سایبری به ایران بود

شرکت صهیونیستی گلدن لاین اینترنت به عنوان عامل حمله سایبری صبح روز 14 آبان 1397 به ایران معرفی شد. این حمله سایبری با هدف ضربه زدن به زیرساخت‌های ارتباط موبایلی در ایران انجام شده بود.

مجموعه‌ای از حملات سایبری توسط شرکت اسرائیلی گلدن لاین اینترنت در صبح روز دوشنبه 14 آبان ماه 97 با هدف ضربه زدن به زیرساخت‌های ارتباطی ایران انجام شد. خوشبختانه این حملات با هوشیاری تیم‌های فنی به خوبی دفع شده و هیچ مشکلی به وجود نیامده است. آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در صفحه شخصی خود عنوان کرد این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

گلدن لاین اینترنت

دفع حمله سایبری شرکت گلدن لاین اینترنت

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص حمله سایبری اسرائیل به ایران عنوان کرد صبح روز 14 آبان ماه 97 شرکت اسرائیلی گلدن لاین اینترنت طی حملات شدیدی قصد ضربه زدن به زیرساخت شبکه ارتباطی کشور به خصوص شبکه ارتباطات تلفن همراه را داشت که با هوشیاری تیم‌های فناوری این سازمان، تمامی حملات به خوبی دفع شده است.

وزیر ارتباطات همچنین در واکنش به این حملات در صفحه شخصی خود اظهار کرد:

رژیمی که سابقه‌ آن در به کارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش داشت به زیرساخت‌های ارتباطی ایران صدمه‌ای وارد کند. البته به لطف هوشیاری تیم‌های فنی، دست خالی بازگشت. این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

گلدن لاین اینترنت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. اینقدر واسه خودشون دشمن تراشی می کنن

  2. من به نمایندگی از طرف هشتاد میلیون مردم انقلابی و اسلامی ایران اعلام می کنم فردا به رسم نمادین جلوی میلیون ها دوربین بین المللی خواهیم رفت و پشت تانک ساخت جمهوری اسلامی میشینیم و با سرعت نود کیلومتر در ساعت به سمت تل آویو حرکت می کنیم و اسراییل را با خاک یکسان می کنیم ، فردای آن روز هم کاخ تل آویو را حسینیه امام (ره) می کنیم 💪

  3. خودشونم قبول کردن؟؟؟

  4. چه فکرایی کرون با خودشون

  5. خودشون گفتن ماییم یا باز دارن تهمت میزنن

  6. ههههه..تا کور شود هر آنکه نتواند دید .مارو دست کم نگیرید بابا

  7. اینا ایران و دم و دستگاهاشو دست کم گرفتنا!!! زهی خیال باطل
    هیچ غلطی نمیتونن بکنن …