پتنت جدید سامسونگ

پتنت جدید سامسونگ به طراحی سه لایه‌ای گوشی هوشمند اشاره دارد

به تازگی دو تصویر از یک پتنت جدید سامسونگ منتشر شده است. جدیدترین پتنت سامسونگ به طراحی کاملا بدون حاشیه و فاقد ناچ به همراه استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در گوشی هوشمند، اشاره دارد.

سامسونگ بعد از معرفی نمایشگر Infinity Display همراه با رونمایی پرچمداران سال 2017 خود و استفاده از آن در میان‌رده‌ها و پرچمداران سال جاری، تصمیم دارد به سمت سبک جدیدی از طراحی گوشی هوشمند حرکت کند. پیشتر متوجه شدیم سامسونگ گلکسی A8s به عنوان یک گوشی مفهومی، با نمایشگری تمام صفحه واقعی در راه بوده و بر روی صفحه نمایش آن یک حفره عجیب وجود خواهد داشت. در عکس‌های پتنت جدید سامسونگ نیز یک گوشی بدون حاشیه شبیه به رندرهای گلکسی A8s دیده می‌شود.

در پتنت جدید سامسونگ، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک تنها سنسور به کار رفته زیر صفحه نمایش نبوده و در زیر نمایشگر سنسورهای دیگری نیز وجود دارند. سازنده برای دست پیدا کردن به این طراحی از سه لایه مختلف استفاده کرده است. اولین مورد، منزل آنتن شفاف گوشی و دیگر سنسورها و عناصر ضروری همچون گوشی تلفن و دوربین سلفی است. این لایه زیر صفحه نمایش قرار گرفته و بر روی پنل نمایشگر، حفره‌هایی در مکان‌هایی که زیرشان سنسور قرار دارد وجود خواهد شد.

تصویر پتنت جدید سامسونگ

پتنت جدید سامسونگ

همه عناصر توسط لایه‌ای شیشه‌ای محافظت می‌شوند تا به این وسیله از تماس مستقیم کاربر با گوشی تلفن و یا دوربین سلفی جلوگیری شود. بر اساس پتنت جدید سامسونگ ممکن است به شیوه‌ای کاملا عجیب، ماژول دربردارنده دوربین سلفی، سنسور دوربین اصلی را نیز در اختیار داشته باشد! یکی دیگر از قابلیت‌های گوشی هوشمند به تصویر کشیده شده در این پتنت جدید سامسونگ وجود پروژکتور هولوگرام به منظور پخش سه بعدی اشیای مختلف است.

پتنت جدید سامسونگ

تصاویر مربوط به این پتنت، درست چند هفته بعد از اعلام خبر در دست توسعه بودن اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر سامسونگ منتشر شدند. هنوز زمان دقیقی پیرامون عرضه یک گوشی هوشمند شبیه به عکس‌های مشاهده شده اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود این مربوط به یک پرچمدار سال 2020 غول کره‌ای (شاید گلکسی اس 11) باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ای چ زشته دوربینو بندازن وسط

  2. سامسونگ یعنی تجربه استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

  3. چه جالب .. چه نخبه هایی تو شرکتشون دارن

  4. اصلا علاقه ای به تجزیه تحلیل ساختار گوشی ندارم