گوشی ایسوس زنفون ۶

طراحی عجیب گوشی ایسوس زنفون ۶ در ویدیویی تازه به نمایش درآمد

گوشی ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) در یک ویدیو و چند عکس تازه با چهره عجیب و غریب خود ظاهر شده است. این تصاویر جدید که در یک وب‌سایت ایتالیایی منتشر شده‌اند، با عکس‌های لو رفته‌ی پیشین همخوانی دارند و به نظر می‌رسد نمایانگر طراحی نهایی دستگاه باشند.

مهمترین چیزی که در طراحی گوشی ایسوس زنفون ۶ نظرها را به خود جلب می‌کند (البته لزوما نه از جنبه مثبت)، وجود یک ناچ قطره‌ای شکل در گوشه‌ی سمت راست نمایشگر آن است. از روی تصاویر می‌توان دریافت که با این طراحی غیر معمول، نشانگر سیگنال شبکه مخابراتی و نشانگر باتری روی صفحه نمایش، از یکدیگر جدا افتاده و فاصله گرفته‌اند.

دیگر اطلاعاتی که این ویدیو و عکس‌های تازه به ما می‌دهند، وجود دو دوربین در پنل پشتی دستگاه و قرار داشتن حسگر اثر انگشت زیر این ماژول دوربین است. از پیغام درج شده روی نمایشگر، پیداست که این گوشی از قابلیت فیس آنلاک نیز بهره می‌برد. همچنین جک هدفون و درگاه USB-C را هم در تصاویر می‌توان دید.

پیش‌بینی می‌شود ایسوس پرچمدار آینده خود را در کنگره جهانی موبایل 2019 که اسفند ماه در بارسلونا برگزار خواهد شد به طور رسمی معرفی کند؛ بنابراین برای اطلاع از سایر ویژگی‌های گوشی ایسوس زنفون ۶ باید تا نزدیک شدن به آن زمان منتظر بمانیم. امید می‌رود که در هنگام رونمایی از این محصول، سران کمپانی دلیل موجهی برای قرار دادن برش ناچ در کناره‌های بخش فوقانی نمایشگر آن ارائه دهند.