نتایج بنچمارک تبلت آیپد پرو 2018

تبلت آیپد پرو 2018 بار دیگر در بنچمارک‌ها رکوردشکنی کرد!

نتایج بنچمارک تبلت آیپد پرو 2018 (Apple iPad Pro 2018) در سایت آنتوتو نشان می‌دهد که این تبلت باز هم رکوردشکنی کرده است. این تبلت به لطف تراشه A12X موفق شده یکی از قدرتمندترین دیوایس‌های موبایلی جهان لقب بگیرد.

نتایج بنچمارک تبلت آیپد پرو 2018 یک محصول قابل توجه است و موفق شده هر دیوایس موبایلی بازار شامل اغلب لپ تاپ‌ها را شکست دهد؛ اما جذاب‌تر وقتیست که می‌بینیم این تبلت موفق شده در آزمون‌های عملکرد سایت بنچمارک‌گیری آنتوتو درخشان ظاهر شود.

تبلت آیپد پرو 2018 اپل در این بنچمارک درخشان ظاهر شده است و به نخستین دیوایس آی او اسی تبدیل شده که موفق شده امتیازی بیش از 500 هزار را دریافت کند. پردازنده گرافیکی جدید تراشه A12X اپل نخستین دلیل قدرت‌نمایی تبلت جدید اپل در این سایت است. در حقیقت بیش از نیمی از امتیاز به دست آمده نشان می‌دهد که پردازشگر گرافیکی هفت هسته‌ای اپل می‌تواند بهترین دوست شما در مورد بازی‌های موبایلی، ویرایش عکس و ویدیو و دیگر وظایف گرافیکی سنگین باشد.

نتایج بنچمارک تبلت آیپد پرو 2018

در حال حاضر بالاترین امتیاز به دست آمده توسط یک دیوایس اندرویدی در سایت بنچمارک‌گیری آنتوتو توسط گوشی‌های مجهز به تراشه 7 نانومتری کایرین 980 هواوی کسب شده است. این امتیاز بیش از 300000 است. تراشه‌ی زیر قاب آیپد پرو نیز 7 نانومتری است، اما سرعت کلاک و تعداد هسته‌های آن از سوی اپل اعلام نشده است.

علاوه بر این، برخی افراد از سوی آنتوتو ادعا می‌کنند که تفاوت‌های عمده‌ای در عملکرد بین مدل‌های مجهز به رم 4 یا 6 گیگابایتی با حافظه 1 ترابایتی تبلت آیپد پرو 2018 وجود ندارد. به نظر می‌رسد تمام این قدرت در سیستم گرافیکی تبلت های جدید اپل قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این بود گفتن اندازه ایکس باکس خفنه

  2. اصلا اپل همه جوره خوبه

  3. امتیاز بیشتر از ۵۰۰ هزار یعنی دقیقا چه امتیازی رو کسب کرده

  4. رکورد شکنی های قبل این سوتفاهم بود