گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف

گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف با حافظه 512 گیگابایتی عرضه می‌شود

گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف (Samsung Galaxy F) با شماره مدل SM-F900x قرار است با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه شود. به علاوه، ما حالا اطلاعاتی جدید از مشخصات فنی گلکسی F سامسونگ داریم.

بعد از مدت‌ها انتظار، نخستین شایعات در مورد مشخصات و ویژگی‌های گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف در حال انتشار است. مطابق با تازه‌ترین توییت وب‌سایت “SamMobile”، مدیران رنگ نقره‌ای را برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته‌اند. این رنگ سراسر قاب پشتی و فریم فلزی دستگاه را خواهد پوشاند، اما در بخش جلویی، به خاطر حاشیه‌های باریک مشکی‌رنگ، خبری از آن نخواهد بود. گلکسی F همچنین به صورت هم‌زمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد.

احتمال تجهیز گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف به تراشه اسنپدراگون 8150

گفته می‌شود موبایل منعطف سامسونگ از نسل بعدی چیپست کوالکام، اسنپدراگون 8150، قدرت می‌گیرد. با در نظر گرفتن کارت حافظه 500 گیگابایتی که پیش‌تر توسط سامسونگ معرفی شده بود، ما حدس می‌زنیم این گوشی از حافظه خارجی نیز پشتیبانی کند. فروش این کارت حافظه در کنار گلکسی F می‌تواند تبلیغ بسیار خوبی برای هر دو محصول باشد تا ما با یک موبایل 1 ترابایتی دیگر از سوی سامسونگ رو به رو باشیم.

از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی می‌توان به 8 یا 10 گیگابایت رم و یک باتری قدرتمند با ظرفیتی بین 3 هزار تا 6 هزار میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف احتمالا سال آینده در کنار محصولات مشابه شرکت‌های هواوی و ال جی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا اینثقدر زیاد؟؟؟

  2. گوشی منعطف بشه که چی