گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

فردا طراحی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ رسما نمایش داده می‌شود

طراحی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ رسما در رویداد SDC 2018 نمایش داده خواهد شد. به علاوه، مدیران در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ اطلاعات تازه‌ای را در مورد سایر گجت ها و سرویس‌های جدید اعلام خواهند کرد.

از فردا کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ به مدت 2 روز در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد و به رسم همیشه، کره‌ای‌ها اطلاعات بسیاری را در مورد برنامه‌های آینده، محصولات جدید و سرویس‌های مختلف در اختیار کاربران قرار خواهند داد. یک بخش از رویداد SDC 2018 به تشریح برنامه‌های شرکت در مورد برنامه آزمایشی اندروید پای برای گوشی هوشمند Galaxy اختصاص پیدا کرده است. اگرچه این موضوع اهمیت بسیاری دارد و برنامه آزمایشی برای ارائه اندروید 9 پای نیز احتمالا از همین هفته آغاز خواهد شد، اما نمایش طراحی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ، SDC 2018 را به رویدادی مهم برای علاقه‌مندان به حوزه فناوری تبدیل می‌کند.

سامسونگ پیش از این برخی جزئیات را اعلام کرده است تا علاقه‌مندان مشتاق ملاقات با این گوشی هوشمند باشند. با این وجود، احتمالا فردا چند تصویر مفهومی از موبایل منعطف Samsung و رابط کاربری آن منتشر خواهد شد.

غول فناوری کره همچنین در نظر دارد تا اطلاعاتی جدید را در مورد گلکسی هوم، اسپیکر مبتنی بر دستیار دیجیتالی بیکسبی و بسیاری از اپلیکیشن ها و سرویس‌های دیگر، در اختیار همگان قرار دهد.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ با نام Galaxy F و شماره مدل SM-F900U به دست کاربران خواهد رسید. مطابق با برخی گزارش‌ها، سامسونگ در مشارکت با گوگل، نسخه مخصوص و سفارشی اندروید را به صورت مخصوص برای موبایل انعطاف پذیر خود توسعه داده است. از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی این گوشی نیز می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر 7.29 اینچی اولد اشاره کرد. در صورت خم شدن هم صفحه نمایشی 4.6 اینچی پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ای هی دیگه ……….. کرد

  2. البته ناگفته نمونه خیلیا هستن واقعا طرفدار همچین سبکی از گوشی هان ولی خب ب نظرم طرفداراشون بیشتر از گوشیای دیگ نیس

  3. یجورایی شبیه اسباب بازی میمونه قشنگ نیس ب نظر من

  4. من موندم گوشیه انعطاف پذیر به چه دردی می خوره

  5. اول یسال بود بعد شده دو ماه بعد یه ماه بعد دو هفته بعد یه هفته الان یه روز
    ببینم این چیه اینقدر هی تاریخ میندازن واسش