چالش کتابخوانی هواوی

چالش کتابخوانی هواوی با عنوان «بهترین کتاب، زیباترین جمله» برگزار می‌شود

چالش کتابخوانی هواوی با عنوان «بهترین کتاب، زیباترین جمله!» از 15 آبان‌ماه 1397 آغاز شده است. این چالش که از سوی ایرانسل و اپلیکیشن KetApp پشتیبانی می‌شود، در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شده و هدایایی برای شرکت‌کنندگان دارد.

پنج شنبه هفته آینده روز ملی کتاب و کتابخوانی است. هواوی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و احترام به این مناسبت ارزشمند از 15 آبان چالش جذابی آغاز کرده که در آن از کاربران دعوت می‌کند به کتاب توجه بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند، خاطرات خود را با کتاب‌های خود زنده کنند و البته به پاس این توجه، همه برنده هدیه‌ای در این چالش باشند!

این فعالیت در ارتباط با خاطرات خوب ما از یک کتاب یا عبارت‌هایی در چند کتاب است که در زندگی ما تاثیرگذار بودند. همه ما به کتابی خاص علاقه داشته یا خاطره خوبی از آن داریم، حتی عبارت‌های کوتاهی در کتاب‌هایی وجود دارند که با خواندن آنها در گذشته دور یا نزدیک بخشی از باورهای ما شکل گرفته است.

چالش کتابخوانی هواوی

هواوی در چالش «بهترین کتاب، زیباترین جمله!» کاربران را دعوت می‌کند تجربیات خودشان را در قالب پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با دیگران با هشتگ HuaweiBestBook# به اشتراک بگذارند و شرکت در چالش کتابخوانی هواوی را به سه نفر از دوستان خود معرفی کنند. در واقع در چالش کتابخوانی هواوی ، کاربران باید از عبارتی خاص در یک کتاب عکس گرفته و آن عکس را در صفحه شخصی خود با جزئیاتی که ذکر شده منتشر کنند.

هدایای چالش کتابخوانی هواوی برای شرکت‌کنندگان

این چالش هواوی توسط ایرانسل و اپلیکیشن KETAPP (کتاپ) پشتیبانی شده است. در این چالش همه برنده هستند، چرا که تمام کاربرانی که در این چالش شرکت کنند، یک ماه دسترسی رایگان به اپلیکیشن KETAPP (کتاپ) که یک کتابخانه مجازی آنلاین با بیش از 9000 عنوان کتاب است، بدون هیچ قرعه‌کشی و محدودیتی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این هدیه، شرکت‌کنندگان در چالش کتابخوانی هواوی شانس برنده شدن تجهیزات جانبی هواوی را نیز خواهند داشت.

در پایان لازم به ذکر است قابلیت‌های حرفه‌ای گوشی های هواوی مانند پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) در عکاسی از متن‌ها با هوش مصنوعی و همچنین نمایش کتاب های الکترونیک روی صفحه نمایش بزرگ گوشی‌های این شرکت با مکانیزم حفاظت از چشمان کاربران، می‌تواند کاربران را در حضور موثرتر در این چالش همراهی کند.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه شرکت در این چالش به صفحه اجتماعی HuaweiMobileFarsi در اینستاگرام و تلگرام مراجعه کنید. بیایید همه با هم مروج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بیچاره نمیدونه کسی توی ایران سمت کتاب نمیره

  2. افرین چه کار خوبی کردن