باتری آیفون 10 آر

طول عمر باتری آیفون 10 آر بیشتر از سایر آیفون های اپل است

بنچمارک باتری آیفون 10 آر (Apple iPhone XR)، از طول عمر بالاتر باتری این گوشی در مقایسه با سایر آیفون های اپل خبر دارد. اما علت شارژدهی بیشتر باتری آیفون ۱۰ آر چیست؟

آیفون ایکس آر به عنوان مدل مقرون‌به‌صرفه موبایل های جدید اپل، از صفحه نمایش 6.1 اینچی “Liquid Retina” با وضوح 828×1792 و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. شاید بتوان این وضوح را در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار، کمی پایین در نظر گرفت چرا که حالا اکثر موبایل های میان رده با نمایشگرهای 1080p روانه بازار می‌شوند. طبیعتا با افزایش رزولوشن صفحه، تراکم پیکسلی و دقت نمایش محتوا نیز افزایش پیدا می‌کند. از طرفی، تراکم پیکسلی صفحه نمایش در یک گوشی موبایل را می‌توان یکی از عوامل اصلی در متفاوت بودن میزان شارژدهی دستگاه در نظر گرفت. در نتیجه، رزولوشن پایین‌تر، یک منفعت غیر قابل انکار را برای این گوشی به همراه داشته و آن، طول عمر بالاتر باتری آیفون 10 آر است.

مطابق با بررسی‌های انجام شده توسط وب‌سایت “PhoneArena”، هر اندازه رزولوشن صفحه نمایش بالاتر باشد، طول عمر باتری دستگاه مورد هم (به صورت میانگین) کاهش پیدا خواهد کرد.

اپل در بخش مربوط به مشخصات مربوط به باتری موبایل های جدید خود، از زمان استفاده کرده و می‌گوید باتری آیفون XR با یک بار شارژ، تا 15 ساعت برای وب‌گردی و تا 16 ساعت برای تماشای ویدیو در خدمت کاربران خواهد بود. این ارقام بدون شک برای هر تلفن هوشمندی می‌توانند رضایت‌بخش باشند. علاوه بر این، اپل از دستاوردهای خود در رابطه با طول عمر باتری این گوشی، بسیار خرسند بوده و ادعا می‌کند باتری iPhone XR تا 1.5 ساعت بیشتر از آیفون 8 پلاس دوام می‌آورد.

باتری آیفون 10 آر

باتری موجود در آیفون 10 اس مکس، بزرگتر از آیفون 10 آر بوده و اپل می‌گوید بیشترین ظرفیت را در میان تمام گوشی های این شرکت دارد؛ با این وجود، آیفون 6.1 اینچی عملکرد بهتری دارد و به واسطه رزولوشن پایین‌تر، حتی از پرچمدار اهالی کوپرتینو نیز بهتر عمل می‌کند. البته این ادعای ما نیست، بلکه ما از ارقام رسمی که توسط اپل اعلام شده، استفاده کرده‌ایم.

مورد جالب در مورد این گوشی، اندازه باتری آن است. گروه iFixit با انجام کالبدشکافی iPhone XR، می‌گوید باتری این گوشی بر خلاف ظاهر کوچکتری که دارد، ضخیم‌تر از باتری آیفون 8 پلاس بوده و ظرفیت آن هم بیشتر است.

از آنجایی که ارقام مربوط به زمان حالت آماده‌باش آیفون نیز بسیار خوب هستند، آیفون 10 آر با استفاده معمولی می‌تواند تا 2 روز در خدمت شما باشد؛ چیزی که این گوشی را از نظر عملکرد باتری به یکی از بهترین موبایل های ساخته شده توسط اپل تبدیل می‌کند.

در آن سو، داستان سرعت شارژ کاملا مجزاست و تا زمانی که یک شارژر Fast Charge را خریداری نکنید، می‌تواند آزاردهنده باشد. در ادامه، نگاهی به عملکرد باتری آیفون 10 آر و چند گوشی دیگر خواهیم داشت.

مقایسه عمر باتری آیفون 10 آر

باتری آیفون 10 آر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از کجا به این نتیجه رسیدن

  2. نه بابا نمی دونستیم