ایرباد شیائومی AirDots

ایرباد شیائومی AirDots با قیمت 30 دلاری معرفی شد

ایرباد شیائومی AirDots با قیمت کمتر از 30 دلار معرفی شد. هدفون بیسیم شیائومی از عملکردی مشابه ایرپادز اپل برخوردار است و با یک کیس شارژر جمع و جور عرضه می‌شود.

شیائومی برای عرضه لوازم جانبی با قیمت مناسب، همانند گوشی های هوشمندش مشهور است و آخرین تلاش این شرکت نیز چشمگیر بوده است: ایرباد شیائومی AirDots با طراحی به سبک ایرپادز اپل و قیمتی کمتر از 30 دلار معرفی شد. این ایرباد حتی از بسیاری از قابلیت‌های ایرپادز اپل شامل کنترل‌های ضربه‌ای و یک کیس شارژ جمع و جور بهره می‌برد.

اما برخلاف ایرپادز اپل، ایرباد شیائومی AirDots از سری‌های سیلیکونی برخوردار است که ایزوله سازی صدای بهتر و ماندگاری ایمن‌تر در داخل گوش‌ها را به ارمغان میاورد. هدفون بیسیم شیائومی همچنین از فناوری بلوتوث 5 نیز پشتیبانی می‌کند که رفته رفته شرکت‌های مختلفی به سمت استفاده از آن روی می‌آورند.

قیمت ایرباد شیائومی AirDots

این ایرباد با قیمت 29 دلار هم اکنون در چین برای پیش فروش قرار گرفته است. به همین خاطر، بعید به نظر می‌رسد ایرباد شیائومی AirDots از کیفیت صوتی و عملکرد پایدار ایرپادز اپل برخوردار باشد. ما اخیرا ایرباد بیسیم O-Free اوپو را نیز که با قیمت 100 دلار عرضه می‌شود بررسی کرده‌ایم. این ایرباد. این دیوایس، شبیه‌ترین تجربه کاربری نسبت به ایرپادز را ارائه می‌کرد، درحالیکه از نظر قیمتی به مراتب ارزان‌تر است.

ایرباد شیائومی AirDots

اما مشخص نیست که فناوری مورد استفاده ایربادهای بیسیم همچنان به سمت ارزان‌تر شدن حرکت می‌کند تا به زودی شاهد حضور این هدفون‌ها در داخل جعبه‌ی گوشی‌ها باشیم یا خیر. به نظر می‌رسد خود شیائومی به دنبال این موضوع است. پس از معرفی یک شارژر بیسیم 15 دلاری در اوایل سال توسط شیائومی، این شارژر حالا در داخل جعبه‌ی گوشی شیائومی می میکس 3 جای گرفته است. پس می‌توان انتظار داشت ایرباد بیسیم جدید شیائومی در آینده‌ای نزدیک به داخل جعبه‌ی گوشی‌های این کمپانی چینی جای گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ای بدک نیست قیمتش

  2. ارزش داره سی دلار