پاوربانک SuperVOOC اوپو

پاوربانک SuperVOOC اوپو ، سریع ترین پاوربانک جهان

پاوربانک SuperVOOC اوپو معرفی شد. اوپو ادعا می‌کند که این دیوایس سریع ترین پاوربانک دنیا است. اگر گوشی شما از فناوری شارژ SuperVOOC پشتیبانی کند، به لطف این پاوربانک کمتر از 40 دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید.

شرکت چینی اوپو که صاحب یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین گوشی های سال 2018 است، توسعه دهنده‌ای است که ادعا می‌کند سریع‌ترین روش برای شارژ به نام SuperVOOC را ارائه کرده است. این فناوری شارژ بر مبنای تکنولوژی VOOC ساخته شده است که در شارژر Dash Charger شرکت وان پلاس نیز یافت می‌شود. این کمپانی حالا یک پاوربانک به تولید رسانده که ادعاهای بزرگی را به همراه دارد. پاوربانک SupperVOOC اوپو می‌تواند باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی یک گوشی را به لطف خروجی 50 وات خود، تنها در 35 دقیقه شارژ کند. این سرعت دیوانه‌واری است!

آیا می‌دانید این چه سرعت بالایی است؟ پاوربانک SupperVOOC اوپو که از فناوری با همین نام قدرت می‌گیرد، را می‌توان سریع ترین پاوربانک جهان نامید. این پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت از خروجی 50 وات 10V/5A برای شارژ گوشی‌های شما با فناوری SuperVOOC استفاده می‌کند. بدیهی است که اگر دیوایس شما از این فناوری پشتیبانی نکند، با سرعت کمتری شارژ خواهد شد.

پاوربانک SuperVOOC اوپو

اما ویژگی برجسته‌ای از این پاوربانک که هنوز به آن اشاره نکردیم، ظاهر آن است. اوپو به لطف همکاری با پوکومون، این پاوربانک را به شخصیت Pikachu و رنگ زرد مزین کرده است. ما منتظریم تا اوپو این پاوربانک را با طرح‌های تازه‌تری نظیر Far Cry ارائه کند.

قیمت پاوربانک SupperVOOC اوپو

پاوربانک جدید اوپو با قیمتی در حدود 58 دلار است. البته نباید انتظار داشت به جز چین بتوان آن را در کشور دیگری یافت، اما برخی از شرکت‌های وارد کننده معمولا آن را به دیگر بازارهای آسیایی نیز می‌برند. یکی از این کشورها می‌توان ایران باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. چه باحاله
    چه رنگشادی داره

  2. یه تومن ما باید واسش بدیم ؟؟

  3. اگه ممکنه مقاله‌ای ارائه بدین که کدوم موبایل‌ها ازین فناوری ( Super VOOC ) پشتیبانی میکنن؟ اگر امکان پذیر نیست، ممنون میشم اگه بگین این فناوری در S8/ S8+ وجود داره یا نه