قطع پیامک های تبلیغاتی

قطع پیامک های تبلیغاتی ؛ درخواست 30 میلیون کاربر تلفن همراه

بیش از 30 میلیون کاربر اپراتورهای تلفن همراه با استفاده از سامانه ستاره 800 مربع، خواستار قطع پیامک های تبلیغاتی شده‌اند. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پیگیری درخواست مشترک کاربران و قطع سیم کارت‌های مزاحم خبر داده است.

فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران عنوان کرد بسیاری از کاربران نسبت به ارسال پیامک های تبلیغاتی معترض بوده و بیش از 30 میلیون مشترک با شماره‌گیری سامانه #800* نسبت به قطع ارسال چنین پیامک‌هایی اقدام کرده‌اند. بنابراین به زودی تمامی سرشماره‌های این سرویس‌ها قطع خواهد شد. چنین سرویس‌هایی با به‌روزرسانی سامانه خود همچنان به ارسال پیامک ادامه‌ می‌دهند که مجددا با بررسی این سازمان، تمامی آن‌ها قطع خواهند شد.

قطع پیامک های تبلیغاتی

روند قطع پیامک های تبلیغاتی

برخی از پیامک های تبلیغاتی عموما از سوی سیم کارت‌های شخصی انجام می‌شود که فلاح جوشقانی در خصوص برخورد با آن‌ها عنوان کرد با تحلیل رفتار سیم کارت‌های شخصی که به ارسال پیامک های تبلیغاتی اقدام می‌کنند، رفتارهای فعلی آن‌ها نسبت به گذشته مقایسه شده و جهت قطع سیم کارت‌ها تصمیم‌گیری می‌شود. در واقع روند قطع سیم کارت‌ها بر اساس تحلیل رفتاری مشترکان ارسال‌کننده پیامک، شکایت‌های مردمی و استفاده از هوش مصنوعی انجام شده و آمار سیم کارت‌های قطع شده نیز به صورت آنلاین اطلاع‌رسانی می‌شود.

فلاح جوشقانی در پایان خاطر نشان کرد قبل از راه‌اندازی این سامانه بالغ بر 40 هزار سیم کارت شخصی که به ارسال پیام‌های تبلیغاتی اقدام می‌کردند، قطع شده و با گذشت دو سال از شروع این سامانه جدید، بیش از 24 هزار سیم‌کارت دیگر نیز قطع شده است. اگر همچنان سیم کارت‌ها با تخلف روبرو شوند، نسبت به قطع آن‌ها اقدام می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. منم بزارین جز اون ۳۰ میلیون نفر

  2. آره واقعا همه مریضیا عصبی از همین پیامکا نشات میگیره

  3. چ عجب یکاری کنن از شراینا خلاص شیم

  4. بنظر من همه 80 میلیون راضین قطع شه