گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ با نمایشگر Infinity Flex رونمایی شد

سرانجام از گوشی منعطف سامسونگ مجهز به نمایشگر Infinity Flex رونمایی شد. سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود پیش‌نمایشی از این گوشی انعطاف پذیر را در معرض دید همگان قرار داد. این گوشی از یک نمایشگر غول پیکر بهره می‌برد که می‌توانید آن را تا کنید و به یک گوشی کوچک‌تر تبدیل کنید.

سامسونگ هفته‌ها بود برای گوشی انعطاف پذیر خود تبلیغ می‌گرد و حالا دقایقی پیش برای نخستین بار رسما آن را در معرض دید نمایش همگان قرار دادند. سامسونگ نام فناوری به کار رفته در گوشی منعطف خود را Infinity Flex نامیده است؛ گوشی منعطف سامسونگ از نمایشگری در قد و قواره‌ی یک تبلت برخوردار است که می‌توانید آن را خم کرده و داخل جیبتان بگذارید.

گوشی منعطف سامسونگ

سامسونگ امشب در کنفرانس توسعه دهندگان خود نمونه‌ی اولیه‌ای از این گوشی را به نمایش گذاشت که می‌تواند نور تازه‌ای به طراحی گوشی‌های هوشمند بتاباند. سامسونگ دیوایسی را در معرض دید همگان قرار داد که می‌تواند به صورت یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد و سپس به حالت دیگری تغییر شکل دهد. این دیوایس شامل یک نمایشگر کاور است که در هنگام تا شدن نیز به عنوان یک گوشی در دسترس خواهد بود. نمایشگر اصلی این محصول 7.3 اینچی است.

عملکرد گوشی منعطف سامسونگ

حداکثر سه اپلیکیشن را می‌توان به صورت همزمان بر روی این نمایشگر غول پیکر به اجرا درآورد که سامسونگ نام این قابلیت را پنجره‌ی مولتی اکتیو (Multi Active Window) گذاشته است. سامسونگ می‌گوید تولید انبوه نمایشگر Infinity Flex چندین ماه زمان نیاز دارد. به گفته‌ی سامسونگ، دقیقا مشخص نیست چه زمانی جزئیات بیشتری از این طرح مفهومی معرفی شود.

گوشی منعطف سامسونگ

گوگل نیز همراه اندروید خود، رسما از این دست دیوایس های خمیده‌ی جدید پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت همکاری نزدیکی را با سامسونگ آغاز خواهد کرد تا آن‌ها اوایل سال آینده از گوشی منعطف خود پرده برداری کنند. گوگل یک راهنما را برای توسعه دهندگان ارائه می‌کند تا به لطف پشتیبانی پیشفرض اندروید از نمایشگرهای خمیده، قابلیت‌های هیجان انگیزی را در اختیار کاربران قرار دهند.

البته سامسونگ تنها گوشی سازی نیست که مشغول کار بر روی دیوایس های خمیده است. هواوی نیز گزارش داده که سال آینده، یک گوشی خمیده را به عرضه خواهد رساند. لنوو و شیائومی نیز تبلیغ نمونه‌های اولیه تولیدی خود را آغاز کرده‌اند و ال جی نیز در کنار تلویزیون رول شونده‌ای که معرفی کرد، اعلام کرده در حال کار بر روی نمایشگرهای منعطف OLED است.

مایکروسافت نیز حتی در حال کار بر روی یک دیوایس چند نمایشگره است که می‌تواند تحقق بخش طرح مفهومی Courier باشد. پاناس پانای، مسئول طراحی سرفیس مایکروسافت نیز اخیرا اعلام کرده بود یک دیوایس سرفیس جیبی در آینده معرفی خواهد شد. گوشی سازهایی که شاید شما حتی اسمشان را نشنیده‌اید نیز در حال کار بر روی دیوایس‌هایی مجهز ب هاین فناوری هستند. پس انتظار می‌رود در سال 2019 میلادی محصولات بیشتری از این دست را ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با این قیمتها اصلا نمیشه طرف این چیزا رفت

  2. خدایی چیه این ؟؟!!!

  3. اینه ؟؟ یه ویدوی با کیفت تر نذاشتن ازش؟؟

  4. ایقد که میگفتن جذاب و خوشگله نیست واقعا

  5. فقط سامسونگ بقیشون مالی نیستن