سونی اسمارت فون Xperia M را با نمایشگر 4 اینچ و پردازنده 2 هسته ای معرفی نمود

 سونی دقایقی قبل یک تلفن هوشمند جدید را معرفی کرد. اکسپریا M که بسیار شبیه اکسپریا L است و محصولی میان رده به شمار می رود. در ادامه با گالري تصاوير و مشخصات فني اين محصول جديد سوني گجت نيوز را همراهي فماييد.

یک نمایشگر 4 اینچی با رزولوشن 854 در 480 که در پشت شیشه مقاوم در برابر خش قرار گرفته، همراه با پردازنده اسنپدرگون 2 هسته ای با فرکانس 1 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، و تنها 4 گیگابایت حافظه داخلی از جمله مشخصات دستگاه هستند؛ البته شکاف میکرو اس دی نیز ارائه شده که تا حداکثر 32 گیگابایت حافظه جانبی را پشتیبانی می کند.

در پشت دستگاه هم علاوه بر بلندگو، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS که دارای فوکوس خودکار، قابلیت HDR و نیز فلش است قرار گرفته. دکمه اختصاصی نیز برای دوربین عقب که قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 720p و 30 فریم در ثانیه است، تعبیه شده. البته دستگاه در جلو نیز از دوربین برخوردار است ولی جزئیات آن را هنوز نمی دانیم.

NFC و امکان پخش بی سیم تصویر و صدا بر روی تلویزیون از امکانات جانبی این تلفن هوشمند هستند. تکنولوژی های صوتی +ClearAudio، صدای سه بعدی فراگیر و xLOUD نیز بلندگوی این دستگاه را همراهی می کنند.
ابعاد تلفن 124 در 62 در 9.3 میلیمتر و وزن آن 124 گرم است. سیستم عامل اندروید 4.1 و طول عمر باتری 1750 میلی آمپری آن برای مکالمه 10 ساعت، برای پخش ویدیو 9 ساعت و 42 دقیقه، و برای شنیدن موسیقی بیش از 39 ساعت ذکر گردیده.

{photo}92/03/14/Sony-Xperia-M{/photo}

قرار است این تلفن در رنگ های مشکی، سفید، زرد و ارغوانی عرضه شود و البته مدل دو سیم کارت با تنظیمات اختصاصی برای هر سیم کارت نیز خواهد داشت. زمان عرضه، فصل سوم 2013 ذکر شده ولی هنوز از اعلام قیمت خبری نیست.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*