سامسونگ گلکسی جی 4 کور

مشخصات سامسونگ گلکسی جی 4 کور به طور ناخواسته افشا شد

فهرست کاملی از مشخصات و تصاویر گلکسی جی 4 کور (Galaxy J4 Core) به عنوان دومین گوشی مبتنی بر اندروید گو سامسونگ، در فضای مجازی انتشار یافت. گلکسی جی ۴ کور اندکی بزرگتر و پیشرفته‌تر از گلکسی جی 2 کور است؛ اما همچنان یک گوشی رده ابتدایی محسوب می‌شود.

مشخصات سامسونگ گلکسی جی 4 کور از طریق یک فروشگاه آنلاین برزیلی افشا شده است. البته این بیشتر به یک اشتباه شبیه بوده تا معرفی بی سر صدا؛ ولی هر چه که باشد آشنایی با این محصول برای علاقه‌مندان اتفاق خوشایندی است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی جی 4 کور

این گوشی هوشمند برخوردار از صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و وضوح 1480 در 720 پیکسل است. به این ترتیب تراکم پیکسلی آن 274ppi خواهد بود که در قیاس با تراکم 220ppi نمایشگر 5 اینچی گلکسی جی 2 کور، اندکی بهبود را نشان می‌دهد.

اما متاسفانه تراشه به کار رفته در آن، ارتقا نیافته است و همان پردازنده ضعیف محصول پیشین (چهار هسته A53 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز) همراه با یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، وظیفه مدیریت اطلاعات را در دستگاه برعهده خواهد داشت. البته علاوه بر دو خشاب سیم کارت، یک اسلات اختصاصی نیز برای استفاده از کارت حافظه (تا سقف 256 گیگابایت) در دسترس کاربران خواهد بود.

دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی گوشی، دارای دریچه دیافراگم f/2.2 و قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه است و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن را یک فلش LED همراهی می‌کند. باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی جی 4 کور که از از طریق درگاه microUSB قابلیت پشتیبانی از شارژ پرسرعت را هم دارد، تامین کننده انرژی لازم برای روشن نگه داشتن دستگاه خواهد بود. این گوشی هوشمند از قابلیت NFC بی‌بهره است و امکانات ارتباطی آن شامل پشتیبانی از LTE، وای-فای 2.4GHz، بلوتوث 4.2 و رادیو FM می‌شود.

گلکسی جی 4 کور با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو (Go Edition) و در رنگ‌های آبی، مشکی و مسی عرضه خواهد شد؛ اما هنوز به قیمت و تاریخ فروش آن اشاره‌ای نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فعلا هواوی واسه من صدر جدوله

  2. 😐😐😐😐 دیگ هیچی برام مهم نیست

  3. ای بابا دیگ سامسونگم فیلمش سوخت …داره مخاطباشو از دس میده

  4. ساسونگ چرا اینقدر ناخاسته س همه چیزاش یه جلوگیری استفاده کنه که اینجور نشه