نمایشگر موبایل منعطف سامسونگ

جزئیات نمایشگر موبایل منعطف سامسونگ منتشر شد

مشخصات فنی و اطلاعات مربوط به نمایشگر موبایل منعطف سامسونگ مشخص شد. به علاوه، ما حالا اطلاعاتی در مورد طول عمر باتری گوشی انعطاف پذیر سامسونگ داریم.

اگرچه در آینده، کره‌ای‌ها اطلاعات بیشتری را در مورد گوشی انعطاف پذیر خود اعلام خواهند کرد، اما یکی از افراد حاضر در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت با انتشار یک عکس، اطلاعات جالبی را در مورد نمایشگر موبایل منعطف سامسونگ در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

همان‌طور که پیش‌تر نیز شایعه شده بود، صفحه نمایش اصلی این دستگاه، 7.3 اینچ اندازه دارد. در حالت خمیده، یک نمایشگر کوچکتر و کشیده با نام “Cover Display” و اندازه 4.58 اینچ با نسبت 21:9 پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. در حقیقت، ما با موبایلی پیشرفته با اندازه کوچکتر از 5 اینچ رو به رو هستیم؛ محصولی که این روزها پیدا کردن آن بسیار دشوار است. در حال حاضر، وضوح نمایشگر موبایل منعطف سامسونگ نامشخص است، اما با تراکم 420 پیکسل در هر اینچ، قطعا صفحه نمایشی باکیفیت در خدمت کاربران خواهد بود.

این میزان از تراکم پیکسلی یعنی مصرف برق دستگاه در مقایسه با سایر پرچمداران سامسونگ که با نمایشگرهای +QHD به فروش می‌رسند، پایین‌تر است. زمانی که در مورد باتری سوال شد، سخنگوی سامسونگ به ظرفیت آن اشاره نکرد، ولی اذعان داشت که مهندسان در تلاش هستند تا طول عمر باتری -علی‌رغم وجود دو نمایشگر- به سطحی یکسان با محصولات امروزی برسد. ظاهرا هنگام باز کردن صفحه برای استفاده از نمایشگر اصلی، نمایشگر پشتی 4.58 اینچی خاموش می‌شود تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

نمایشگر موبایل منعطف سامسونگ

در کنار تمام نوآوری‌ها و فناوری های به کار گرفته شده، قیمت و زمان عرضه گلکسی فلکس یا هر نام دیگری که برای آن انتخاب خواهد شد، اهمیت بسیاری دارد. در این رابطه، مدیران سامسونگ می‌گویند فعلا نمی‌توان زمان دقیقی را برای عرضه به بازار اعلام کرد و ممکن است این موبایل منعطف در خلال CES 2019، کنگره جهانی موبایل یا حتی اواخر سال 2019 آماده عرضه شود. آنها همچنین در تلاشند تا قیمت را به سطحی قابل قبول برسانند.

حسی آشنا به ما می‌گوید که هزینه ساخت نمایشگر 7.3 اینچی Infinity Flex بالاست. شاید نیازی به اشاره نباشد، اما در این گوشی از یک نمایشگر اولد اضافی، چیپست‌های 7 نانومتری با پشتیبانی احتمالی از 5G، دوربین‌های بسیار قدرتمند، طراحی خلاقانه بدنه و باتری مخصوص که به دستگاه اجازه خم شدن می‌دهد، استفاده شده است. با این تفاسیر، می‌توان گفت موبایل منعطف سامسونگ در بهترین حالت، 1500 دلار و در بدترین حالت، 2 هزار دلار قیمت خواهد داشت.