فیسبوک مسنجر

امکان حذف پیام‌های ارسال شده به فیسبوک مسنجر اضافه می‌شود

به زودی این امکان را خواهید داشت که از طریق قابلیت Unsend، اقدام به حذف پیام‌های ارسالی خود در فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger) نمایید؛ البته از زمان ارسال پیام، تنها 10 دقیقه فرصت برای انجام این کار خواهید داشت.

«مت ناوارا» کارشناش و چهره فعال شبکه‌های اجتماعی با انتشار پستی در حساب توییتر خود، به این موضوع اشاره کرد که در توضیحات نسخه 191.0 فیسبوک مسنجر برای پلتفرم آی او اس، قابلیت Unsend جزو ویژگی‌های در آستانه فعال‌سازی معرفی شده است. بدین ترتیب به زودی تمامی کاربران امکان حذف پیام‌ها، تصاویر و اطلاعاتی را خواهند داشت که هنگام چت‌ کردن با دیگران، به اشتباه ارسال کرده‌اند.

فیسبوک مسنجر

البته در قیاس با دیگر اپلیکیشن پیامرسان فیسبوک یعنی واتس اپ که تا یک ساعت امکان حذف پیام‌ها را به کاربران می‌دهد؛ در فیسبوک مسنجر این زمان روی 10 دقیقه محدود شده که هرچند فرصت نسبتا کمی برای اصلاح اشتباهات به نظر می‌رسد، اما به هر حال از هیچی بهتر است.

پیش‌تر این قابلیت به طور محدود فعال شده بود و خود کمپانی فیس بوک در اوایل بهار سال جاری اذعان کرد که بی سر و صدا، بعضی از پیام‌های قدیمی ارسال شده توسط مارک زاکربرگ را از همین طریق حذف کرده است. در مهر ماه نیز با آغاز پروسه آزمایشی، تعدادی از کاربران شاهد فعال شدن قابلیت Unsend در پیامرسان فیسبوک خود بوده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*