ویوو ایکس 21 اس

گوشی ویوو ایکس 21 اس با ظاهری آشنا معرفی شد

کمپانی ویوو یکی از محصولات پیش‌تر رونمایی شده‌ی خود را با نام جدیدی در کشور چین معرفی کرد. ویوو ایکس 21 اس (vivo X21s) دقیقا از همان ویژگی‌های ظاهری و فنی بهره می‌برد که اخیرا در ویوو V11/V11 Pro شاهد بوده‌ایم.

می‌گویند دو چیز در زندگی قطعی‌ است: یکی مرگ و دیگری پرداخت مالیات؛ اما شاید فروش گوشی های سری V ویوو با پیشوند X در چین هم یکی از این قطعیات باشد. معرفی ویوو ایکس 21 اس گواه دیگری بر این مدعاست.

طراحی و مشخصات فنی ویوو ایکس 21 اس

در وب‌سایت کمپانی چینی، ویوو ایکس 21 اس در دو رنگ گرادیانی ظاهر شده؛ یکی Starry Night که از مشکی به سورمه‌ای می‌گراید و دیگری Millenium Powder که ترکیبی از طلایی، صورتی و آبی آسمانی با طرحی شطرنجی است.

ویوو ایکس 21 اس

پنل آمولد 6.41 اینچی این گوشی هوشمند علاوه بر ناچ قطره‌ای شکل در بخش فوقانی، حسگر اثر انگشت را نیز در زیر خود جای داده است. همچنین برای پردازش و مدیریت اطلاعات، تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 660 کوالکام همراه با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در خدمت کاربران خواهد بود. نسبت 91.2 درصدی نمایشگر به بدنه دستگاه، آن را از این لحاظ حتی در قیاس با برخی پرچمداران سال 2018 بازار موبایل نیز برتر جلوه می‌دهد.

کاربران ویوو ایکس 21 اس از امکانات سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو در قالب رابط کاربری FunTouch OS 4.5 بهره‌مند خواهند بود؛ البته از آنجایی که این محصول مختص بازار چین است؛ برخلاف ویوو وی 11، خبری از سرویس‌های گوگل در آن نیست.

باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه از فناوری شارژ پرسرعت پشتیبانی می‌کند و یک شارژر 18 واتی وظیفه تغذیه آن را برعهده دارد. مشخصات اپتیک ویوو ایکس 21 اس شامل دوربین دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 25 مگاپیکسلی برخوردار از هوش مصنوعی در جلو می‌شود. اما نکته تاسف بار برای چنین گوشی هوشمند قدرتمندی، وجود درگاه میکرو یو اس بی در آن است.

در ‌سایت کمپانی سازنده، قیمت ویوو ایکس 21 اس 2498 یوان (معادل 360 دلار) درج شده که البته، امکان خرید فیزیکی آن از خرده‌فروشی‌های مطرح چین نیز با همین قیمت وجود دارد. همچنین 300 نفر اولی که اقدام به خرید آنلاین دستگاه نمایند، یک دستبند هوشمند 89 یوانی را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

vivo X21s

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. و همچنین خیلی زشت

  2. لنو هم همین شکلیه که

  3. واقعا دوربین ۲۵ مگا پیکسلی این قابل قیاس با ۱۶ مگا پیکس سامسونگ هست؟ مسلما نه

  4. گوشی چینی آخه؟ چرا واقعا