مشکل شارژ گوگل پیکسل 3

مشکل شارژ گوگل پیکسل 3 جدی شد؛ داغی بیش از حد و خاموشی

روز به روز به تعداد گزارش‌های مربوط به مشکل شارژ گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) زیادتر می‌شود. به نظر می‌رسد برخی از گوشی‌ها به این ایراد سخت افزاری دچار پیدا کرده‌اند و گوگل به جز تعویض گوشی راهی را به مشتریان ارائه نکرده است!

به نظر می‌رسد مشکلات نمی‌خواهند دست از سر گوشی‌های سری پیکسل گوگل بردارند. در جدیدترین بخش از مشکلات بدنام کننده‌ی گوگل، باید به خاموش شدن گوشی‌های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 به جهت داغ شدن بیش از حد اشاره کرد. کاربران زیادی از مشکل شارژ گوگل پیکسل 3 به این شرکت گلایه کرده‌اند، اما در اغلب موارد، از دید گوگل این ایراد به قدری بزرگ نبوده است که بخواهد منجر به تعویض گوشی کاربران شود.

دلیل مشکل شارژ گوگل پیکسل 3 چیست؟ گوگل تنها تعویض گوشی را پیشنهاد می‌دهد.

به نظر می‌رسد مشکل زمانی آغاز می‌شود که گوشی پیکسل 3 در حال شارژ است و کاربر همزمان مشغول استفاده از آن است. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که در حالی که گوشی خود را بر روی استند شارژ بیسیم پیکسل قرار داده‌اند و همزمان با شارژ شدن آن مشعول تماشای یک ویدیو یا برقراری یک مکالمه‌ی ویدیویی هستند، گوشی پیکسل 3 آنها بسیار داغ شده و خاموش می‌شود.

کاربر دیگری گزارش داده است که یک دستگاه پیکسل 3 جایگزین شده از سوی گوگل فاقد چنین مشکلی است؛ این می‌تواند نشان دهد که تنها برخی از گوشی‌های جدیدترین نسل پیکسل دربرگیرنده‌ی این ایراد بزرگ هستند. به نظر می‌رسد صاحبان گوشی‌های قدیمی‌تر سری پیکسل 2 و پیکسل اصلی نیز درگیر مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی خود و کاهش بیش از اندازه عمر باتری آن هستند، اما منبع این ایرادها با مشکل شارژ گوگل پیکسل 3 یکسان نیست.

آیا شما هم صاحب یک گوشی Pixel 3 هستید؟ شما هم از داغ شدن بیش از حد گوشی خود رنج می‌برید؟ نظرات خود را از طریق بخش نظرات همین مطلب، با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. جنس چینی همینه دیگه

  2. باز خوبه مث سامسونگ نیست یهو تو دستت بترکه

  3. دهنش سرویس شد اینم

  4. برا هرگوشی ممکنه اتفاق بیفته …مسلما استفاده همزمان موقع شارژ شدن گوشی کار درستی نیس

  5. بیا من هی میگم این گوشیاتاریخ انقضا دارن گوش نمیدین ..حتما باید ضرر کنید تا حالیتون شه