زیر قاب مک بوک ایر 2018

زیر قاب مک بوک ایر 2018 همانند بیرون آن زیباست

تیم iFixIt به تازگی به کالبدشکافی مک بوک ایر 2018 پرداخته است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که قطعات داخلی Macbook Air جدید اپل با نظم خاصی زیر قاب این لپ تاپ آی او اسی جای گرفته‌اند.

اپل سرانجام مک بوک ایر کلاسیک خود را با یک نمایشگ رتینا به‌روز کرد و تمامی ویژگی‌های جذاب کننده‌ی یک لپ تاپ اپلی در سال 2018 را به آن اضافه کرد: حاشیه‌های باریک، بدنه‌ی آلومینیومی زیبا، ترک‌پد مجهز به Force Touch و تاچ آیدی.

مک بوک ایر 2018 اپل با قیمت پایه 1200 دلاری به عنوان یک لپ تاپ مجهز به سیسیتم عامل OS X به فروش خواهد رسید که بی‌تردید چنین مبلغی می‌تواند بیشتر از انتظار ما باشد. پس بیایید نگاهی به تصاویر قطعات زیر قاب این لپ تاپ بی‌اندازیم که توسط گروه iFixIt ارائه شده است.

زیر قاب مک بوک ایر 2018 چه خبر است؟

تیم iFixIt مک بوک ایر جدید اپل را به طور کامل کالبدشکافی کرده است و امتیاز تعمیرپذیری 3 از 10 را به آن داده است. هرچند این امتیاز عالی نیست، اما دیگر عادت کردیم که لپ تاپ های اپل، امتیاز بالایی را در این بخش از گروه iFixIt دریافت نکنند.

یکی از بخش‌های جذاب لپ تاپ جدید اپل،‌ ترک‌پد مجهز به Force Touch آن است که حتی در شدیدترین حالت نیز کلیک‌ها را از کاربر می‌پذیرد. ما با یک جادو در زیر قطعه‌ای شیشه‌ای سر و کار داریم.

زیر قاب مک بوک ایر 2018

مک بوک ایر 2018 اپل از پردازنده 7 وات Intel Core i5Y (درحالی که نسل پیش از Core M نیز بهره می‌برد) قدرت می‌گیرد که مشابه با پردازنده 5 وات مک بوک 12 اینچی است. اما مدل Air از چیزی برخوردار است که معمولا در مدل‌های کوچک‌تر مک بوک فراموش می‌شود: یک فن (و البته دومین درگاه USB-C که بسیار مفید است). این بدان معناست که Air می‌تواند سرعت کلاک تقویت شده را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند و عملکرد بهتری را ارائه کند. این عملکرد بهتر به خصوص در وظایف سنگین‌تری همچون ویرایش عکس و مونتاژ ویدیو احساس‌پذیرتر است.

زیر قاب مک بوک ایر 2018

اما نکته‌ی مهمی که از کالبدشکافی گروه iFixIt‌ دستگیرمان شد، نشان می‌دهد که باز شدن مک بوک ایر اپل آسان است؛ البته اگر شما از ابزار مخصوصی برای پیچ‌های پنج سوی آن بهره‌مند باشید. باتری نیازمند برد لاجیک (یک مدار چاپی که شامل مدارهای منطقی است) است و اسپیکرها نیز برای دسترسی باید برداشته شوند. همچینن صفحه کلید نیز به قاب بالایی چسبیده است.

زیر قاب مک بوک ایر 2018

امتیاز تعمیرپذیری مک بوک ایر 2018 از دید iFixIt:

3/10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چه کا با داخلش دارم

  2. به این میگن نمایش زیبایی و قدرت

  3. با مقایسه ویژگی ها وقیمتش به نظر به صرفه و خوب میاد

  4. زیر قابش به چه دردس میخوره اخه