فروش هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو فوکوس

فروش هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو فوکوس آغاز شد +‌ قیمت

سرانجام فروش هدست واقعیت مجازی مستقل اچ تی سی وایو فوکوس (HTC Vive Focus) آغاز شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت هدست واقعیت مجازی اچ تی سی بیشتر آشنا شوید.

اچ تی سی سال گذشته از یک هدست واقعیت مجازی مستقل به نام Vive Focus پرده برداری کرد، اما عرضه‌ی آن تنها در کشور چین انجام شد. اما اچ تی سی وایو فوکوس از ظرفیت‌های جهانی شدن برخوردار است و به زودی نیز چنین اتفاقی رقم خواهد خورد.

قیمت اچ تی سی وایو فوکوس

این هدست قرار است با قیمت 600 دلار در 37 بازار مختلف جهانی به فروش برسد؛ توجه داشته باشید که نسخه‌ی معمولی اچ تی سی وایو برای استفاده در کامپیوترهای شخصی 500 دلار است. سرویس Vive focus Advantage قیمت این دیوایس مستقل واقعیت مجازی را تا 750 دلار افزایش می‌دهد، اما ارائه کننده‌ی پشتیبانی حرفه‌ای جداگانه است و با هدف کسب و کارها به وجود آمده است.

فروش هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو فوکوس

مشخصات فنی

اچ تی سی وایو فوکوس از تراشه اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد که مشابه با هدست Oculus Quest قابل عرضه در بهار پیش رو با قیمت 400 دلار است. این دیوایس همچنین ارائه کننده نمایشگرهای AMOLED با وضوح 2880×1600 پیکسل است. این نمایشگر همانند نمایشگر هدست واقعیت مجازی حرفه ای اچ تی سی وایو پرو ، زاویه دید 110 درجه‌ای را به ارمغان میاورد.

دسترسی به محتوای Vive Port

فوکوس همچنین از اسپیکرهای داخلی بهره‌مند است و یک باتری بزرگ در داخل آن اجازه می‌دهد تا به مدت 3 ساعت بدون اتصال سیمی از آن استفاده کنید. این هدست از SDK مخصوص Vive Ware VR قدرت می‌گیرد که اجازه می‌دهد کاربران هم از فروشگاه Vive Port و هم از فروشگاه مختص دیگر هدست‌ها، برای استفاده از محتوای واقعیت مجازی بهره‌مند باشند.

فروش هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو فوکوس و Shadow VR

هدست واقعیت مجازی Shadow VR

این هدست از نظر شکل ظاهری، همانند Shadow VR ساخت شرکت Shadow Creator است. Shadow VR به تراشه اسنپدراگون 835 و نمایشگرهایی با وضوح 2450×1440 پیکسل مجهز است. هدست شدو وی آر از کنترل‌هایی با آزادی 6 جهته به همراه یک رابط کاربری هولوگرافیک 3 بعدی به نام Blue Cat بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. وای من عاشق این واقعیت مجازیم

  2. این مگه ورشکست نشد داره واسم هدست هم میسازه

  3. خیلی جالبه با وجود اینهمه تکنولوژی هایی ک روز به روز داریم میبینیم چرا سعی نمیکنن یکم سایزشو کوچیکتر کنن

  4. شاید توی اینا رشد کنه

  5. ای اچ تی سی همچنان داره به فعالیت خودش ادامه میده؟ واقعا چه پشتکاری

  6. خب گرونه پس ترجیحا فقط عکسشو نگا میکنیم