قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ چقدر خواهد بود؟

قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ چقدر خواهد بود؟ بسیاری از گزارش‌ها از قیمت بیش از 2 هزار دلاری این گوشی منعطف خبر می‌دهند، اما گزارش تازه‌ای از کره به دست ما رسیده که جزئیات تازه‌ای را ارائه می‌کند.

قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ، چالش جدیدی را در ذهن علاقه‌مندان ایجاد کرده است. حال گزارش تازه‌ای از کره به دست ما رسیده که ادعا می‌کند قیمت نهایی گوشی منعطف این شرکت در آن افشا شده است.

گوشی سازهای چینی نظیر هواوی، شیائومی و اوپو در حال کار بر روی طراحی گوشی منعطف خود هستند. در حالی که سامسونگ و هواوی در پژوهش در مورد گوشی های منعطف رهرو هستند، شیائومی ادعا می‌کند که در این زمینه «اولین در جهان» خواهد بود.

به هر ترتیب سامسونگ در طول برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود از یک نسخه پیش تولیدی گوشی منعطفش پرده برداری کرد و گفت که این گوشی مجهز به نمایشگر Infinity Flex قرار است سال آینده عرضه شود. سامسونگ سال‌هاست که بر روی پیشرفت این طرح مفهومی کار می‌کند و گلکسی اس 9 می‌تواند پایان پذیر گوشی های پرچمدار زیر هزار دلاری سامسونگ باشد.

در حالی که سامسونگ ممکن است راه حلی برای عرضه خرده فروشی گوشی منعطف خود داشته باشد، اما شیائومی مصمم است از طراحی متفاوتی استفاده کند تا بتواند با برچسب قیمت کمتری، خرید گوشی انعطاف پذیر خودش را برای تمام علاقه‌مندان را آسان سازد. اخیرا یک شرکت ناشناس چینی از یک گوشی انعطاف پذیر از بیرون پرده برداری کرده است که با قیمت 1300 دلار به فروش خواهد رسید.

قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

گوشی انعطاف پذیر از داخل سامسونگ با نام احتمالی گلکسی F یا گلکسی X با قیمت به مراتب بیشتری عرضه خواهد شد. قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ 2 میلیون وون کره (حدود 1800 دلار آمریکا) براورد شده است، در حالی که قیمت گوشی منعطف شیائومی یا اوپو مجهز به نمایشگر ساخت ال جی، چیزی در حدود 1 میلیون وون کره (حدود 900 دلار آمریکا) خواهد بود.

این تنها نیمی از شایعات است، برخی دیگر از گزارش‌ها خبر می‌دهند که قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ چیزی بین 1500 الی 2000 دلار یا حتی بیشتر از این باشد. در کنفرانس خبری رویداد توسعه دهندگان سامسونگ، مدیران سامسونگ اعلام کرده‌اند که هرکاری خواهند کرد تا این گوشی با قیمت مناسبی عرضه شود.

گوشی منعطف سامسونگ از یک نمایشگر بزرگ 7.3 اینچی برخوردار است که وقتی آن را از وسط تا کنید، به یک نمایشگر 4.56 اینچی تنزل پیدا می‌کند تا بتوانید آن را به راحتی داخل جیبتان قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. ویدوی چیزی ازش چرا منتشر نمیشه

  2. مردمو اینجوری سر میبرن

  3. خیلی زیاده واسشون وا

  4. مثلا چقد قراره خریدشو آسون کنه؟ هیج جوره امکانش نیس بشه داشتش😭

  5. هدچقدر هم که باشه خریدنش خارج از توانه