نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

پیش‌نمایشی بر نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 – Los Angeles Motor Show 2018

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 (Los Angeles Motor Show 2018) از نیمه‌ی دوم آذر ماه سال 97 آغاز به کار خواهد کرد. ما در این مقاله پیش‌نمایشی از این نمایشگاه و اتومبیل‌هایی که قرار است در آن معرفی شوند را ارائه خواهیم کرد.

درهای نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 از 30 نوامبر (9 آذر ماه) بر روی علاقه‌مندان باز می‌شود. این رویداد ویژه، همیشه میزبان خودروهای شاسی بلند مختلف، خودروهای هشت سیلندر و خودروهای الکترونیکی است و امسال نیز نباید برای آن استثنایی قائل شد.

رویداد سال گذشته لس آنجلس به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم خودروهای جدیدی نظیر مرسدس بنز CLS و BMW i8‌ رودستر را ملاقات کنیم، در حالی که دیگر تولیدکنندگان نظیر پورشه، جیپ و اینفینیتی همگی برای نخستین بار است می‌خواهند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. اما در سال جاری چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ در ادامه می‌خواهیم پیش‌نمایشی از نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 و مهم‌ترین محصولات قابل معرفی در آن را ارائه کنیم.

پیش‌نمایش نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

آئودی R8 فیس لیفت

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

نسخه فیس لیفت ابرخودرو میان‌رده آئودی یکی از خودروهای مهم این نمایشگاه خواهد بود.

این خودرو ساز مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای R8 خود معرفی کرده است که شامل اصلاحات بیرونی، افزایش قدرت و بهبود هندلینگ می‌شود. تغییرات ظاهری نامحسوس است، اما جلوپنجره‌ی بازطراحی شده و ورودی‌های بزرگ هوا در پشت درها، این خودرو را چیزی شبیه به خودرو مک لارن 570S سه سال پیش کرده است.

آئودی E-tron GT

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

از آنجایی که E-tron GT‌ در سال 2020 عرضه می‌شود، این خودرو را می‌توان رقیبی برای تسلا مدل اس P100D و پورشه تایکان در بخش خودروهای الکتریکی اسپورت دانست. انتظار می‌رود این خودرو در قالب یک طرح مفهومی در لس آنجلس به نمایش درآید. به نظر می‌رسد آن در زیر قاب شبیه به شاسی بلند SUV باشد، اما GT می‌تواند در 5.5 ثانیه به شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت برسد تا رقبایش را به چالش دعوت کند.

بنتلی کانتیننتال GT Convertible

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

بنتلی اوایل سال کانتیننتال GT Convertible خود را برای آزمایش به پیست نورنبرگ برد و حالا می‌خواهد با حضور در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 رسما از آن پرده برداری کند.

اگر چه گفته می‌شود در حال حاضر یک مدل مجهز به پیشرانه W12 که نسخه‌ی کوپه کانتیننتال را نیز از آن قدرت می‌گیرد، معرفی خواهد شد؛ اما در آینده یک نسخه سبک‌تر V8 را نیز می‌توانیم ببینیم.

بی ام و ایکس 7

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

خودرو SUV بالارده شرکت بی ام و قرار است در لس آنجلس رخ نشان دهد. بزرگ‌ترین مدل در بین شاسی بلندهای بی ام و، مدل X7 خواهد بود که می‌تواند با لندرور دیسکاوری و مرسدس بنز GLS رقابت کند.

با قیمتن پایه 72 هزار پوندی برای مدل پایه xDrive30d، بی ام و ایکس 7 به دنبال درخشش در بازار کشورهای خاورمیانه و چین است. تهویه هوای 4 نقطه‌ای و صندلی‌های الکترونیکی، به صورت پیشفرض در این خودرو وجود دارد.

بی ام و M340i

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

آخرین نسخه از خودروهای بی ام و سری 3 با قدرت‌گیری از یک پیشرانه 382 اسب بخاری 3 لیتری در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 معرفی خواهد شد. M3 با مدل G20 M340i اسپورت‌تر از گذشته خواهد شد. علاوه بر این ویژگی‌های رانندگی خودمختار و طیفی از آپشن‌های آپگرید شده نیز در آن موجود خواهد بود.

بی ام و سری 8 کانورتیبل

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

بی ام و خودروهای لوکس خود را با یک خودرو جدید سری 8 کانورتیبل متنوع خواهد ساخت. این خودرو به 4 صندلی، یک سقف فابریک دو لایه و فضای بار 350 لیتری مجهز شده است تا فاصله‌ی بین آن و سری 6 به کمترین حد خود برسد.

سری 8 با یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر دیزلی یا یک پیشرانه بنزینی 523 اسب بخاری V8 به عرضه درخواهد آمد. هر دو از حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی برخوردارند.

بی ام و iNext

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

بی ام و یک خودرو SUV را می‌خواهد به اتومبیل های الکتریکی خود بی‌افزاید. iNext در سال 2021 به دو خودرو الکتریکی بی ام و i3 هاچ بک و i8 ملحق می‌شود. خودروساز آلمانی ادعا می‌کند شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی iNext در حدود 4 ثانیه است و می‌توانید با هر بار شارژ کامل آن، مسافت 580 کیلومتری را بپیمایید.

فورد Edge ST

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

نخستین خودرو شاسی بلند فورد، Edge ST قرار است در سال 2019 روانه‌ی بازار ایالات متحده شود. ما این شانس را داریم تا در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 با آن ملاقات کنیم. این خودرو از یک پیشرانه 335 اسب بخاری 2.7 لیتری V6 قدرت می‌گیرد، به پنج صندلی مجهز است، سیستم چهار چرخ محرک تجهیز شده و بسیاری از المان‌های ظاهری آن از اتومبیل‌های سری ST‌ یعنی Focus‌ و Fiesta قرض گرفته شده است.

هیوندای Palisade

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

هیوندای با معرفی خودرو شاسی بلند Palisade نمی‌خواهد قافیه را به رقبایش ببازد. این خودرو کاملا جدید که قرار است سال 2020 عرضه شود، به مراتب لوکس‌تر از آخرین مدل سانتافه است،‌ اگرچه بسیاری از جزئیات آن با خودرو SUV لوکس کیا Telluride یکسان است.

پیکاپ جیپ Wrangler

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

خودرو پیکاپ جیپ Wrangler برای نخستین بار بدون استتار در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال به نمایش درخواهد آمد. این نخستین خودروی شرکت جیپ است که برای رقابت با خودروهای پیکاپ سری F فورد (که مدت‌هاست فرمانروای این بخش از بازار هستند) عرضه می‌شود.

کیا Soul

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

نسخه‌ی بعدی خودرو تمام الکتریکی کیا Soul قرار است در لس آنجلس معرفی شود. این خودروساز کره‌ای همچنان به رونمایی چراغ خاموش ادامه خواهد داد، اما عکس‌های مخفی که از این مدل در هنگام تست گرفتن در اروپا گرفته شده، نشان دهنده‌ی شباهت زیاد آن با نسل نخست Soul است. این خودرو از پیشرانه یکسانی با خودرو الکتریکی کیا e-Niro همراه با باتری‌های 39 یا 64 کیلووات ساعتی قدرت خواهد گرفت.

مزدا 3

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

مزدا یک نسخه‌ی کاملا جدید از مزدا 3 هاچ بک و سالن را به این نمایشگاه خواهد آورد. جزئیات همچنان کم است، اما یک عکس تبلیغاتی که توسط سازنده در هفته گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که این خودرو بسیار نزدیک به خودرو مفهومی Kai هاچ بک معرفی شده در سال 2017 است. البته Kai یک خودرو 4 صندلی بود،‌ در حالی که مزدا 3 از 5 صندلی برخوردار است. طراحی آن نیز شبیه به خانواده Skyactive-X است، پس می‌توان انتظار داشت بین مزدا 3 و CX-3 شباهت زیادی حاکم باشد.

مرسدس بنز GLS

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

سومین نسل GLS پیش از رونمایی در لس آنجلس، در جاده‌های آلمان تست شده است. این خودرو بزرگ بسیاری از قسمت‌هایش با خودرو لوکس S کلاس سالن یکسان است. مدل‌های پلاگین و هیبریدی آن نیز می‌توانند به بازار عرضه شوند، در حالی که نسخه سوخت فسیلی آن همراه با یک پیشرانه 4 لیتری V8 (به کار رفته در GLS 63) می‌تواند رقیبی برای پورشه کاین توربو و رنجرور اسپورت باشد.

نیسان ماکسیما فیس لیفت

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

نیسان ماکسیما 2019 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 معرفی خواهد شد. این خودرو 4 درب یک فیس لیفت را دریافت کرده است که شامل چراغ‌های پشتی و سپر جلوی بازطراحی شده است؛ همچنین انتظار می‌رود از یک پیشرانه 300 اسب بخاری 3.5 لیتری V6 قدرت بگیرد.

پورشه پانامرا GTS

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

این دومین نسل پانامرا GTS است که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 معرفی خواهد شد. این خودرو سوپرشارژ شده به سیستم چهار چرخ محرک تجهیز خواهد شد و از یک پیشرانه 454 اسب بخاری 4 لیتری V8 با توان حداکثر سرعت 291 کیلومتر بر ساعت قدرت می‌گیرد.

پورشه 992 911

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

مشاهدات از هشتمین نسل خودرو اسپورت پورشه 911 از طراحی عضلانی‌تر آن نسبت به 977 911 Speedster و خودرو مفهومی Mission E می‌دهند. 911 جدید توربوشارژ شده و از یک پیشرانه قدرتمندتر 603 اسب بخاری Turbo S E-Hybrid با حداکثر سرعت حدود 321 کیلومتر بر ساعتی قدرت خواهد گرفت.

در سال 2020، 24 مدل مختلف از پورشه 911 با پیشرانه‌‌ی فسیلی-الکتریکی وجود خواهد داشت.

تویوتا Prius

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

تویوتا قصد دارد مدل 2019 خودرو Prius را در لس آنجلس معرفی کند. این خودرو قرار است با سیستم چهار چرخ محرک عرضه شود.

یک عکس تبلیغاتی این خودرو را در حال حرکت کردن بر روی یک صحنه‌ی برفی نشان می‌دهد که همچنین نشانگر باربندهای اسپورت بر روی سقف آن هستند. سیستم E-Four 4WD از چهارمین نسل این خودرو از سال 2015 در بازار ژاپن عرضه می‌شود، اما حالا آن در نسخه‌های جهانی این خودرو نیز وجود خواهد داشت.

آخرین نسل فولکس واگن بیتل

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

فولکس واگن با آخرین نسل خودرو بیتل خود که در لس آنجلس معرفی می‌شود، برای همیشه با این خودروی افسانه‌ای خداحافظی خواهد کرد.

فولکس واگن بیتل Final Edition SE و SEL شامل قطعات ارتقاء یافته، رنگ‌های خاص و تریم‌های داخلی جدید هستند. این اتومبیل در سال 2018 عرضه خواهد شد.

فولکس واگن ID Buzz Cargo

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018

در حالی که رونمایی از ون الکتریکی فولکس واگن ID Buzz Cargo در لس آنجلس تایید نشده است، اما احتمال آن زیاد خواهد بود. این خودرو که مبتنی بر پلتفرم MEB طراحی شده، جدیدترین عضو خانواده ID فولکس واگن با قدرت پیمایش 548 کیلومتری در هر بار شارژ کامل است. این ون که به یک پیشرانه 198 اسب بخاری تجهیز شده و قدرت به هر چهار چرخ آن ارسال می‌شود، می‌تواند حداکثر 800 کیلوگرم وزن را حمل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ا او دی چرا اینقدر ماشیناش خوش استایلن

  2. فلوکش اگن تمام هوشمنده ؟؟

    • ینی چی؟؟در حالی که رونمایی از ون الکتریکی فولکس واگن ID Buzz Cargo در لس آنجلس تایید نشده است، اما احتمال آن زیاد خواهد بود. این خودرو که مبتنی بر پلتفرم MEB طراحی شده، جدیدترین عضو خانواده ID فولکس واگن با قدرت پیمایش 548 کیلومتری در هر بار شارژ کامل است. این ون که به یک پیشرانه 198 اسب بخاری تجهیز شده و قدرت به هر چهار چرخ آن ارسال می‌شود، می‌تواند حداکثر 800 کیلوگرم وزن را حمل کند.

  3. بطفا قیمتاشونم بذارید