قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک رسما اعلام شد

ایران خودرو قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک را به صورت رسمی اعلام کرد. این خودرو در سال گذشته پیش فروش شد و دعوتنامه‌های آن پس از چند ماه تاخیر به همراه قیمت قطعی و رسمی به دست مشتریان رسید.

پژو ۲۰۷ آی صندوقدار اتوماتیک به عنوان محصول جدید شرکت ایران خودرو شناخته‌ می‌شود که بر اساس خودروهای پژو 207 آی و 206 صندوق دار V9 ساخته شده است. طراحان ایران خودرو سعی داشتند با ایجاد تغییراتی، این خودرو را نسبت به مدل‌های مشابه ارتقا دهند. پژو 207i صندوق دار با پیشرانه 1.6 لیتری و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک با حالت‌های تیپ ترونیک، برفی و اسپورت عرضه خواهد شد. موتور این خودرو قادر به تولید قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتون‌متر است.

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، این محصول به سیستم فرمان برقی یا همان EPS (کمکی برقی) مجهز است. در گذشته برای خودروهای 206 و 207i چنین آپشنی اعلام نشده و انتظار می‌رود خودرو 207 آی صندوق دار اتوماتیک به جای فرمان هیدرولیکی به فرمان الکتریکی مجهز باشد. این خودرو در سال گذشته برای نخستین بار پیش فروش شد و دعوتنامه‌های آن پس از چند ماه تاخیر به همراه قیمت مصوب به مشتریان سری تحویل خردادماه ارسال شده است.

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

اعلام قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

شرکت خودروسازی ایران خودرو با در نظر گرفتن شرایط جدید قیمت‌گذاری، بهای محصول جدید خود را حدود 104 میلیون اعلام کرده است که 15 میلیون تومان به عنوان تخفیف به خریداران نخستین سری پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک تعلق خواهد گرفت. بنابراین مشتریان این سری باید قیمت 89 میلیون تومان را در نظر بگیرند و از آن سود مشارکت و درصد تاخیر را کسر کنند که در نهایت به قیمت حدود 85 میلیون تومان می‌رسند. انتظار می‌رود تا هفته آینده این خودرو به مشتریان تحویل داده شود و می‌توانیم نسخه‌های پلاک شده این خودرو را در خیابان‌ها مشاهده کنیم.

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. ما اول امسال توی منطقه آزاد اروند توسان2018 موتور 2400 gdi نیمه فول گرفتیم 110 میلیون اونوقت این آشغال 104 میلیونه

  2. توجه توجه!!!!!

    افشاگری بزرگ در مورد قیمت خودرو ها!!!!!!!

    با یک حساب کتاب ساده میشه فهمید که قیمت سایر خودروها چه قدر میشه

    گجت نیوز عزیز، این کامنت رو می تونی به عنوان یک مطلب جدید در سایت اضافه کنی

    گزاره ۱ : قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به مقدار ۲ درصد از قیمت ۲۰۶ صندوق دار، کمتر است

    گزاره ۲ : قیمت پژو ۲۰۷ صندوق دار را، ۱۰۴ میلیون تومان تعیین کردند

    گزاره ۳ : با توجه به گزاره های ۱ و ۲ قیمت ۲۰۷ بدون صندوق، مقدار صد و یک میلیون و نهصد هزار تومان می شود

    گزاره ۴ : قیمت کنونی کارخانه ای پژو ۲۰۷ اتوماتیک، مقدار پنجاه و چهار میلیون و ۳۶۰ هزار تومان هست

    گزاره ۵ : مقدار پنجاه و چهار میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، باید ضرب در ۸۷ درصد شود تا به مقدار صد و یک میلیون و نهصد هزار تومان برسد

    نتیجه گیری : با توجه به گزاره ۵، قیمت خودروهای کارخانه های ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو، هشتاد و هفت درصد افزایش میابد

    باید گریست

    با سپاس