پیش فروش هواوی میت 20

آمار فروش اولیه پرچمدار هواوی: پیش فروش هواوی میت 20 رکوردشکنی کرد

پیش فروش هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) رکوردشکنی کرده و از آمار فروش پی 20 پرو پیشی گرفته است. در ادامه، آمار فروش اولیه گوشی های پرچمدار Huawei یعنی سری میت ۲۰ را بررسی می‌کنیم.

در دو هفته گذشته شاهد رونمایی از پرچمداران جدید هواوی، یعنی سری میت 20 (Huawei Mate 20) در لندن و معرفی ویژگی‌های مدل‌های این سری شامل هواوی میت ۲۰، هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro)، هواوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20 X) و هواوی میت ۲۰ پورشه دیزاین (Huawei Mate 20 Porsche Design) بودیم. این گوشی‌ها هم اکنون در برخی بازارهای اروپا موجود شده و آمارهای فروش اولیه آن‌ها به زودی منتشر می‌شود.

پیش فروش هواوی میت 20 رکورد P20 Pro را زد

جدیدترین گزارش فروش منتشر شده در ارتباط با پیش فروش هواوی میت 20 حاکی از این است که مدل Huawei Mate 20 Pro عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های پیشین خود داشته و در نتیجه رکورد فروش بهتری را ثبت کرده است. در حالی که تنها 10 روز از آغاز فروش این گوشی‌ها می‌گذرد، آمارها حاکی از آن است که میزان فروش میت 20 پرو 40 درصد بیشتر از فروش اولیه هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) در بازه زمانی یکسان بوده است و این موضوع یک رکورد جدید در فروش گوشی های هوشمند Huawei در بازارهای اروپا به شمار می‌آید.

پیش فروش هواوی میت 20

پیش از این هواوی پی 10 پلاس این لقب را به خود اختصاص داده بود تا اینکه با ورود Huawei P20 Pro این رکورد دست‌خوش تغییراتی شد و پی 20 پرو توانست 316 درصد بیشتر از Huawei P10 Plus فروش داشته باشد.

فروش هواوی میت 20 به 20 میلیون واحد می‌رسد

رکورد فروش سری Huawei P20 پیش از این به 6 میلیون در 3 ماه آغازین فروش خود رسیده بود و تخمین زده می‌شود این رکورد برای سری میت 20 در مدت زمان کوتاه‌تری به دست آید. ریچار یو، مدیرعامل هواوی در مصاحبه‌ای در شانگهای گفت پیش‌بینی کردیم آمار کل فروش سری Huawei Mate 20 به 20 میلیون واحد خواهد رسید.

در پایان لازم به ذکر است بر مبنای نظر کارشناسان، این هدف بالای فروش گوشی های سری Huawei Mate 20 در سایه نوآوری‌های این گوشی‌ها هدفی دست‌یافتنی برای هواوی به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قدرتمند ترین گوشیه در حال حاضره معلومه خوب میفروشه