جاروبرقی کویین 18 سامسونگ

با قابلیت‌های جاروبرقی کویین 18 سامسونگ آشنا شوید

جاروبرقی کویین 18 سامسونگ (Queen 18) با طراحی ساده و زیبا و برخورداری از موتور قدرتمند، گزینه‌ی مناسبی برای هر خانه است. در ادامه با قابلیت‌های این جاروبرقی سامسونگ آشنا می‌شویم.

داشتن خانه‌ای منظم و پاکیزه باعث می‌شود بعد از یک روز کاری و سخت، انسان احساس آرامش کامل کند. البته ایجاد این نظم و پاکیزگی هم سختی‌های خاص خودش را دارد. تمیز کردن فضای خانه، کوچک یا بزرگ، از آن کارهایی است که هم زحمت زیادی می‌برد و هم دست آخر آدم خیلی از نتیجه راضی نیست.

همیشه گوشه‌ای از خانه، زیر میز یا تخت خواب هست که جاروبرقی به آن نمی‌رسد. تار موهای سخت‌جانی که با تمام توان به پرزهای قالی چسبیده‌اند و بعد از بارها جارو کشیدن هم از آن جدا نشده‌اند. از همه بدتر لحظه‌ای است که یک وسیله کوچک مانند انگشتر و گوشواره توسط جاروبرقی مکیده می‌شود. اینجاست که تازه باید مخزن جاروبرقی را در جایی مناسب خالی کنید و با دقت در میان آن همه آشغال به دنبال گمشده‌تان بگردید.

راه حلی برای همه

از میان انواع جاروبرقی‌های موجود در بازار مدل کویین 18 (QUEEN-18) گزینه مناسب برای هر خانه‌ای است. این جاروبرقی طراحی ساده و زیبایی دارد. در کنار زیبایی، جاروبرقی کویین 18 سامسونگ مجهز به یک موتور قدرتمند با توان 1800 وات است. این موتور می‌تواند قدرت مکش 400 وات را برای شما ایجاد کند و این یعنی دیگر نگرانی بابت باقی ماندن تارهای مو در هیچ جای خانه نخواهید داشت.

جاروبرقی کویین 18 سامسونگ

قدرت مکش در جاروبرقی‌های معمولی به تدریج و به موازات پر شدن کیسه کاهش می‌یابد. سامسونگ راهکاری خلاقانه ارائه کرده است و فیلتر سایکلون یا چرخشی را تولید و عرضه کرده است. در درون فیلتر سایکلون، ابتدا ذرات بزرگ‌تر و سنگین‌تر جدا می‌شوند و این امکان را برای استفاده‌ی بهینه از فضای داخل کیسه جاروبرقی و قدرت مکشی قوی‌تر و یکنواخت‌تر فراهم می‌سازد. فیلتر سایکلون که به نحوی مناسب، کنار دسته‌ جاروبرقی کویین 18 سامسونگ تعبیه ‌شده است، به راحتی به بیرون و داخل می‌لغزد و دسترسی به آن حتی هنگامی که جاروبرقی در حالت ایستاده قرار دارد آسان است. گنجایش بالای مخزن جارو، سیم برق بلند و صدای نه چندان زیاد دستگاه، استفاده از آن را ساده کرده است.

نظافتچی خستگی‌ناپذیر

مدل کویین 18 دارای یک کیسه‌ 4 لیتری است که با استفاده از آن تعداد دفعات تخلیه‌ی کیسه کاهش‌ می‌یابد و در نتیجه امکان جاروکشی طولانی‌تر فراهم می‌شود. همچنین با پر شدن کیسه جاروبرقی، کافی است آن را از دستگاه جدا کرده و دور بیندازید.

یکی از مزایای بزرگ دیگر این مدل از جاروبرقی سامسونگ، استفاده از سَری Carpet Turbo Brush است. این سَری قدرت مکش جاروبرقی را روی فضایی محدودتر متمرکز کرده و سپس با کمک برس روی دهانه‌ ورودی، همه مو و گردوغبار را از فرش جدا کرده و به داخل کیسه می‌فرستد. علاوه بر این سامسونگ در قسمت میانی بدنه جاروبرقی یک نشانگر کوچک طراحی کرده است که در صورت پر شدن مخزن به کاربر هشدار می‌دهد.

سیستم گردباد در جاروبرقی کویین 18 سامسونگ

جاروبرقی کویین 18 سامسونگ برای ایجاد مکش از سیستم گردباد (Cyclone) استفاده می‌کند. این سیستم در گام اول گردوغبار را در خود نگه می‌دارد. هوای مکیده ‌شده به همراه سایر آشغال‌ها به داخل مخزن رفته و در کیسه به دام می‌افتند. به این ترتیب وقتی انگشتر و گوشواره‌تان به اشتباه وارد جاروبرقی شد دیگر زحمت خالی کردن مخزن و جستجو میان آشغال‌ها را نخواهید داشت و با توجه به شفاف بودن بدنه این مخزن، خیلی راحت می‌توانید شی مدنظر را ببینید و بعد آن را از فیلتر خارج کنید. مابقی هوای خروجی از فیلترهای HEPA11 و فیلتر مایکرو رد شده و هوای تمیز از دستگاه خارج می‌شود. به این ترتیب محل استفاده عاری از گرد و خاک و ذرات آلرژی‌زا خواهد بود.

در مجموع می‌توان گفت جاروبرقی کویین 18 سامسونگ برای هر خانه‌ای یک انتخاب ایده‌آل است که نه تنها کار تمیز کردن خانه را برای شما بسیار راحت می‌کند، بلکه سیم بلند 7 متری آن هم به شما امکان می‌دهد حتی دورترین نقاط از پریز برق را هم به راحتی جارو کنید. از طرف دیگر با توجه به شرایط کنونی بازار لوازم خانگی می‌توان گفت کویین 18 با مجموعه قابلیت‌های گفته شده، گزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. زشته خیلی خیلی زیاد

  2. بهترین وسایل زندگی فقط با سامسونگه مقدوره و بس

  3. وایی جاربرقی زیر دو تومن پیدا نمیشه