مايکروسافت : ارائه نسخه رايگان مجموعه آفيس براي تبلت هاي ويندوز 8 مبتنی بر پردازنده‌های x86

امروز مایکروسافت در نطق اصلی اش در نمایشگاه Computex 2013 تایپه، رسما اعلام نمود که به همراه تمام تبلت‌های ویندوز 8 مبتنی بر پردازنده‌های x86، مجموعه نرم افزاری آفیس را نیز بصورت مجانی ارائه خواهد کرد. مایکروسافت دقیقا مشخص نکرد که کدام نسخه از آفیس به همراه تبلت‌های ویندوزی عرضه خواهد شد، اما مشخص کرد که این مجموعه شامل نرم‌افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت می‌شود.

البته شايان ذکر است که اين امکان فقط بروي تبلت هاي کوچکتر از 10 اينچ ميسر خواهد بود و تبلت هايي با سايز بزرگتر از 10 اينچ نسخه رايگاه آفيس را دريافت نخواهند کرد.
آفیس یکی از نقاط قوت مایکروسافت و محصولات مبتنی بر سیستم عامل ویندوز است. با وجود نرم افزارها مختلف مشابه در پلتفرم‌های دیگر، هنوز آفیس مایکروسافت یک سر و گردن از باقی رقبا بالاتر است. حال مایکروسافت قصد دارد از این امکان رقابتی خود برای تشویق هر چه بیشتر کاربران، بهره ببرد و آن را بصورت مجانی به همراه تبلت‌های ویندوزی مبتنی بر معماری x86 عرضه کند.

تامی رلر –مدیر بخش ویندوز مایکروسافت- همچنین اعلام نمود که به همراه تبلت‌های ویندوز RT نسخه کامل نرم افزار Outlook این شرکت ارائه خواهد شد. او همچنین اعلام نمود که نرم افزار اوت‌لوک بخشی از ویندوز RT 8.1 است و کاربران تبلت سرفیس RT و تبلت‌های دیگر مبتنی بر این سیستم‌عامل نیز پس از بروز رسانی به نسخه 8.1 ویندوز RT، قادر به استفاده از این نرم افزار برای دسترسی به ایمیل‌های خود خواهند بود. لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که بسته بروز رسانی به نسخه 8.1 ویندوز برای کاربران ویندوز 8 بصورت مجانی ارائه خواهد شد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*