مشاهده یوفو

کرت راسل از مشاهده یوفو همراه با فرزندش در دهه 90 میلادی می‌گوید

در سال 1997، کرت راسل (Kurt Russell) بازیگر سرشناس هالیوود هنگام پرواز با هواپیمای شخصی خود، نورهای مرموزی را در آسمان مشاهده کرد. او به طور ناخواسته در بطن ماجرایی قرار گرفت که یکی از نمادین‌ترین موارد مشاهده یوفو توصیف شده است.

برای رصدکنندگان اشیای ناشناس پرنده و به اصطلاح، شکارچیان بشقاب پرنده و یوفو؛ واقعه‌ای که از آن به عنوان نورهای فینیکس (Phoenix lights) یاد می‌شود بسیار حائز اهمیت است. این مورد مشاهده یوفو که به سال 1997 باز می‌گردد، در برخی از ایالت‌های جنوبی امریکا و حتی شمال مکزیک گزارش شد و ویدیوهایی نیز از آن به ثبت رسید.

نورهای فینیکس رویدادی است که در جریان آن، بیشترین افراد مدعی مشاهده یوفو شده‌اند

تعداد زیادی از شاهدین عینی ادعا می‌کنند که نورهای معلقی در آسمان با چیدمان مثلثی شکل را دیده‌اند و به هیچ وجه آن را یک پدیده‌ی عادی نمی‌دانند. به استناد یکی از گزارش‌های منتشر شده، این نورها ابتدا به آهستگی از شمال غرب به سمت شمال شرق در حال حرکت بودند و سپس با تغییر مسیر به سمت جنوب، از دیدرس خارج شدند.

اما یکی از اولین گزارش‌ها در این خصوص را خلبانی به نهاد مربوطه ارائه داد که پیش‌تر نامش فاش نشده بود؛ حالا می‌دانیم این خلبان بی نام و نشان، کسی نبوده است جز کرت راسل که نورهای فینیکس را هنگام پرواز با هواپیمای شخصی خود مشاهده کرد.

نورهای فینیکس

این بازیگر سرشناس که در فیلم‌هایی چون «فرار از لس آنجلس» و «نگهبانان کهکشان 2» ایفای نقش کرده، اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی به تشریح آن واقعه پرداخته است.

من و پسرم (اولیور) برای دیدار نامزد او، در حال پرواز بودیم که در نزدیکی‌های فرودگاه مقصد، اولیور گفت 6 نقطه نورانی را با آرایش V شکل در آسمان دیده است. در حالی که من با نگاهی بهت زده رو به او کرده بودم، از من پرسید که آن نورها چه هستند؟ همین که به خودم آمدم، پاسخ دادم نمی‌دانم؛ باید یک تماس بگیرم و این را گزارش کنم.

ظاهرا در آن مقطع راسل چیزی را که به همراه پسرش دیده بود چندان جدی نگرفت و موضوع را فراموش کرد؛ اما او چند سال بعد به طور اتفاقی و همراه با همسرش، برنامه‌ای تلویزیونی را که درباره یکی از جنجالی‌ترین موارد مشاهده یوفو بود تماشا می‌کند. در این برنامه ضمن اعلام اینکه بیش از 20 هزار نفر آن نورهای عجیب در آسمان را دیده‌اند، به خلبانی اشاره شد که به عنوان یکی از نخستین افراد، گزارش واقعه را داده و اینجا بود که راسل همه چیز را دوباره به یاد آورد و دریافت که بحث پیرامون همان واقعه است.

درباره نورهای فینیکس

این عبارت به رویدادی اشاره دارد که منجر به مشاهده اشیای ناشناس پرنده توسط هزاران نفر در ایالت‌های نوادا و آریزونای امریکا و همین‌طور سونورای مکزیک شد. زمان این مجموعه مشاهدات، به تاریخ 13 مارس سال 1997 باز می‌گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. اصلا هدف کلی امریکا اینه که ،
    حداقل از نظر اقتصادی و معنوی به حدی تعداد خاصی از مردم رو سطح پایین نگه نداره که ، تنها دغدغه ی مردم اقتصاد یا معنویات دلخواه غرب باشه ،
    به طور صد درصد به یقین به هدفشون رسیدن !
    در کشور خودمون دغدغه ی تک تک مردم اقتصاد هست و باعث شده قفل ذهنی بشیم و از بزرگترین سوال انسان که به عنوان انسان ! البته که باید از خودش بپرسه (چرا ؟؟؟)
    این بزرگترین سوال یک انسان میتونه باشه !
    حالا شما فک کن با این روند ی که مردم ایران پیش میره به همه چی میگیم دروغ !!!!!
    اخه لعنتی بزرگترین دروغی که میتونی به خودت بگی اینه که در دنیای مجازی و دروغین جار بزنی (دروغ) …
    بسته بیدار شیم …
    طرف ، واسه وجودت تو ذهن قفل شدت تا حالا سوال پیش نیومده کی هستی؟ اگه نیومده با جانور چه فرقی داریم پس؟
    اینم بدونیم امریکایی ها دارن خوب پی حقیقت و راز انسانی پیش میرن ، اما ما چی؟ در سن ۶۰ سالگی طرف تنها دغدغه ی فکریش اقساط پراید هست ! به این میگن خنده به ریش امریکا برای تعدادی از انسان هایی که با این طرز تفکر عقب افتاده اگه یکم رو بده باعث مصمومیت کله عالم میشه …
    منظور این مطلب به طور کلی این بود که ،
    عزیز ،
    همه چی ممکن هست ، غیر ممکن ترین ممکن یقین صد درصد امکانش هست ، ولی متاسفانه برای مردم کشورمون ایران (همه چی دروغه ! ) پس خدات هم دروغه با این تفاسیر…

  2. یه دفه بگین خدا هم دروغه …!!!
    والا این جوری پیش برین همه چی دروغه !
    فکر کن ببین انسان یعنی یک خواب بزرگ ،
    ایستاده در دنیای دروغین میگیم دروغ ،جالبه …
    ماشاالله به حدی مستی عزیز ، بحر عالم توهم در توهم در توهم باز میگیم توهم …

  3. یعنی فرا زمینی ها بودن

  4. میخاد اینجوری معروف شه

  5. منم دیدم UFO ، روز هوا روشن بود اما UFO نورش بیشتر و روشن تر بود در ارتفاع به اندازه یه ساختمون 20 طبقه در حال پرواز بود با ارامش پرواز میکرد بدون صدا ، شکلش هم گرد بود ( پنج شش ماه پیش دیدم )

  6. همش توهمه ملت دیوونه شدن

  7. فرزندش دقیقا چه نقشی تو این روئیت داشته😂