گوشی منعطف

اشاره به موعد عرضه و قیمت گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف سامسونگ در گزارشی تازه

یک خبرگزاری کره‌ای با انتشار گزارشی، به گمانه‌زنی درباره تاریخ عرضه و قیمت گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف سامسونگ (Samsung Galaxy F) پرداخته است. قیمت اشاره شده در این گزارش آنچنان بالاست که بسیاری از علاقه‌مندان را از خرید این دستگاه ناامید خواهد کرد.

اخیرا شاهد پیش‌نمایشی از گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان این کمپانی بودیم. منابع مطلع خبر از آن می‌دهند که پیش از معرفی رسمی دستگاه در ماه مارس (اسفند یا اوایل فروردین)، دموی دیگری نیز از آن در کنگره جهانی موبایل 2019 (اوایل اسفند) به نمایش درخواهد آمد.

احتمال عرضه گوشی انعطاف گلکسی اف سامسونگ با قیمت 1770 دلار در مارس 2019

دیگر بحث مهم پیرامون این گوشی منعطف، قیمت آن است که گزارش تازه خبرگزاری Yonhap کره جنوبی به رقمی حدود 2 میلیون وون (معادل 1770 دلار) اشاره دارد. البته نه تاریخ دقیق معرفی، نه قیمت نهایی و نه حتی اسم گلکسی اف، هنوز مورد تایید سامسونگ نیست.

تاکنون تنها موضع‌گیری رسمی، اعلام آمادگی کمپانی برای تولید یک میلیون واحد از این گوشی هوشمند ظرف چند ماه آینده بوده که از سوی «دی جی کو» رییس شاخه موبایل سامسونگ مطرح شده است.

دیگر ویژگی منتسب به این محصول، وجود یک نمایشگر 4.58 اینچی خارجی با وضوح 1960 در 840 پیکسل و یک نمایشگر تاشوی 7.3 اینچی داخلی با وضوح 2152 در 1536 پیکسل در آن است.

گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف سامسونگ

از طرفی گمان می‌رود که گوشی منعطف سامسونگ، نخستین گوشی 5G این کمپانی نباشد و در عوض، نسخه ثانویه‌ای از گلکسی S10 با رونمایی در ماه مارس، این لقب را به خود اختصاص دهد. گفتنی است که ظاهرا نسخه اولیه سامسونگ گلکسی اس 10 که به احتمال فراوان در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد، قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را نخواهد داشت.