جوایز نوآوری CES 2019

جوایز نوآوری CES 2019 ؛ گوشی ال جی V40 ThinQ نوآورانه‌ترین محصول شد

شرکت ال جی به دلیل استفاده از نوآوری‌های چشمگیر و طراحی شایسته در محصولات خود، جوایز نوآوری CES 2019 را درو کرد. گوشی ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) در این رویداد به عنوان نوآورانه‌ترین محصول معرفی شد.

انجمن فناوری‌های مصرفی (CTA) ال جی را به دلیل داشتن نوآوری‌های چشمگیر و پیشرفته در زمینه فناوری و طراحی شایسته دریافت جوایز نوآوری CES 2019 دانست. محصولاتی مانند گوشی های هوشمند پرچمدار، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون OLED، ساندبار و لوازم خانگی ال جی چندین افتخار از جمله «نوآورانه‌ترین محصول» را از آن خود کردند.

جوایز نوآوری CES 2019

ال جی جوایز نوآوری CES 2019 را درو کرد

برای هفتمین سال متوالی گوشی های هوشمند و پرچمدار ال جی، تلویزیون OLED ال جی و لوازم خانگی ال جی همه جوایز نوآوری CES 2019 را کسب کردند. جوایز CES منبع معتبر و رسمی صنعت برای شناخت مبتکرانه‌ترین محصولاتی است که در نمایشگاه سالانه فناوری مشتری عرضه می‌شوند. ال جی بالاترین جایزه افتخارآمیز CTA، یعنی جایزه عنوان بهترین نوآوری CES را برای گوشی هوشمند ال جی وی 40 تینکیو (LG V40 ThinQ) و ساندبار جدید و مبتکرانه ال جی کسب خواهد کرد. هر دوی این محصولات قرار است در نمایشگاه CES 2019 معرفی شوند.

جوایز نوآوری CES 2019

در لیست برترین برندگان جوایز نوآوری 2019 CES ، نام گوشی هوشمند V40 ThinQ ، G7 ThinQ و Watch W7 خودنمایی می‌کند. سایر محصولات ال جی که برنده جایزه نوآوری از CES 2019 شده‌اند ماشین های لباسشویی جدید و پیشرفته، تلویزیون های پیشرفته، سیستم های صوتی، کامپیوترها و محصولات دیگری هستند که در CES 2019 معرفی خواهند شد.

جوایز CES که با حمایت CTA و انجمن طراحان صنعتی امریکا اهدا می‌شود، پیشرفت‌های محصولات در زمینه طراحی و مهندسی فناوری را به نمایش می‌گذارد. این جوایز هر ساله توسط گروهی از طراحان، مهندسان و خبرنگاران معتبر و حرفه‌ای انتخاب می‌شوند و محصولات مختلف را بر اساس معیارهای مختلفی از جمله ارزش کاربری، زیباشناختی، طراحی نوآورانه، کیفیت و سهم محصولات در ارتقای کیفیت زندگی، داوری می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چند وقتی بود از الجی اسمی نبود

  2. ناموسا دیگ ال جی هم تبلیغ لازم داره؟

  3. دقیقا چه نوآوریی