هواوی Mate 20

فروش بسیار خوب گوشی های هواوی Mate 20 در اروپا، خاورمیانه و چین

آمار فروش اولیه گوشی های سری هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) در سراسر جهان، چشمگیر بوده است. تقاضای بی سابقه برای خرید گوشی های هواوی Mate 20 در اروپا، خاورمیانه و چین، مدیران این شرکت را ذوق‌‌زده کرده است.

گوشی‌های سری هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) با نوآوری‌های زیادی که برای اولین بار به دنیای گوشی های هوشمند معرفی کردند توانسته‌اند نظر کارشناسان و البته مشتریان زیادی را در گوشه کنار دنیا به خود جلب کنند. بر مبنای اولین گزارش‌های فروش سری هواوی Mate 20 رشد فروش این گوشی‌ها نسبت به سری قبلی Mate یعنی Mate 10 و حتی پرچمدار قبلی این برند یعنی Huawei P20 در مدت زمان مشابه به شکل چشم‌گیری در کشورهای اروپای غربی، خاورمیانه و چین افزایش یافته است.

هواوی Mate 20

بر مبنای این گزارش، پیش فروش هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) در اروپای غربی نسبت به Huawei P20 در ده روز اول 40 درصد افزایش داشته است که این موفقیت بزرگی برای هواوی در کشورهایی که فروش گوشی های پرچمدار در آن‌ها اهمیت زیادی دارد محسوب می‌شود.

به علاوه فروش گوشی های سری هواوی Mate 20 در رویداد 11.11 که رویداد بزرگی برای فروش کالاهای مختلف است، به 200 میلیون یوان در چند ساعت اول رسیده است که برای گوشی های پرچمدار هواوی موفقیت دیگری در بازار چین محسوب می‌شود.

استقبال از هواوی Mate 20 در خاورمیانه

همچنین چند هفته پیش، در مراسمی در «برج خلیفه» دبی، از سری هواوی Mate 20 در خاورمیانه رونمایی شد. طبق گزارش‌های اولیه فروش، سری اول پیش فروش این گوشی‌ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و تمامی محصولات در زمان بسیار کمی فروخته شده‌اند. طبق این گزارش سری جدید Mate یعنی هواوی میت 20 توانسته در مرحله اول فروش، رکورد میت 10 را شکسته و 10 برابر بیش از آن پیش فروش داشته باشد!

جین ژیاوو، مدیر هواوی در‌ خاورمیانه و آفریقا در این باره می‌گوید:

تقاضای فوق‌العاده برای سری Huawei Mate 20 در امارات، نشان از موفقیت استراتژی جهانی مصرف‌کننده‌محور ما دارد. این استراتژی، انتخاب بیشتر و تجربه‌ای وسیع‌تر رابرای مصرف‌کنندگان منطقه‌ای فراهم می‌کند. مصرف‌کنندگان امروز در زندگی خود برای کیفیت نوآوری ارزش بسیاری قائل می‌شوند و از آنجا که هواوی تمرکز خود را روی دسترسی مشتریان به بهترین سطح تکنولوژی، دستگاه‌های نوآورانه و محصولاتی با کیفیت استثنایی گذاشته‌ است، تلاش می‌کنیم تا راهکارهای بهتری را برای  بسترهای ارتباطی فراهم کنیم. ما به تکنولوژی پیشگاممان که همان هوش مصنوعی درون دستگاه است، افتخار می‌کنیم؛ هوش مصنوعی که آینده گوشی های هوشمند را به عنوان ابزار هوشمندی که کاربر را می‌فهمد و بر اساس آن به او کمک می‌رساند، شکل می‌دهد.

ویژگی‌های نوآورانه‌ای از جمله سیستم دوربین مربعی‌شکل که شامل دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی لایکا با لنز زاویه فوق‌العاده باز، باتری با عمر بسیار طولانی و قابلیت پیشرویی مانند شارژ معکوس، باعث شده Huawei Mate 20 نقش مهمی در تکامل گوشی های هوشمند بازی کند.

ژیاوو همچنین درباره برخی قابلیت‌های گوشی های جدید هواوی گفت:

سری هواوی میت 20 به کاربران اجازه می‌دهد تا کاملا خودشان را در دنیای دیجیتال امروزی غوطه‌ور کنند. سیستم پیشرفته و قدرتمند آن طوری طراحی شده تا به هر شکلی استثنایی باشد و نوآوری‌های بی‌نظیر گوشی های هوشمند نسل آینده را برای مصرف‌کنندگان امروزی به ارمغان بیاورد.

به نظر می‌رسد با توجه به استقبال اولیه چشمگیر از گوشی های سری هواوی Mate 20 که حتی نسبت به سری‌های قبلی این برند یعنی هواوی پی 20 و هواوی میت 10 که در زمان خود موفق بودند بیشتر بوده است، آینده روشنی در بازارهای جهانی در انتظار این سری پرچمدار تازه وارد هواوی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. هواوی عالیه رکوده همشون داره میشکنه

  2. او همچنان به صعود خود ادامه میدهد

  3. توی ایران مطمعنم فروش خوبی نداشته

  4. جوجه رو اخر پاییز میشمارن …حالا مونده تا سقوطش

  5. بایدم همینطور باشه کی از هواوی بهتر بازار موبایلو کلا تو چنگش گرفته