دوربین گلکسی S10

آرایش افقی دوربین گلکسی S10 ، استفاده از باتری بزرگتر را ممکن خواهد کرد

سامسونگ با استفاده از آرایش افقی برای دوربین گلکسی S10 ، قصد دارد از یک باتری بزرگتر برای پرچمدار آینده خود استفاده کند. اخبار جدید از میزان ظرفیت باتری گلکسی اس 10، از افزایش شارژدهی این گوشی در مقایسه با گلکسی اس 9 خبر دارد.

علی‌رغم استفاده از آرایش عمودی برای دوربین گلکسی اس 9 پلاس که دسترسی به اسکنر اثر انگشت را آسان‌تر از قبل می‌کرد، کره‌ای‌ها از آرایشی افقی برای گلکسی نوت 9 استفاده کردند. این طراحی به سامسونگ اجازه داد از یک باتری بزرگتر برای پرچمدار خود استفاده کند. حالا نیز گزارشی تازه منتشر شده که آرایش افقی دوربین گلکسی S10 را تایید می‌کند.

اگرچه انتظار می‌رود نسل جدید پرچمداران سامسونگ با طراحی مشابه گلکسی اس 9 تولید شود، به‌کارگیری ماژول افقی برای دوربین گلکسی S10 ، هم‌خوانی بیشتری با شایعات دارد. برای آن دسته از افرادی که مطلع نیستند، باید گفت احتمالا گلکسی اس 10 پلاس با یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی (500 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از گلکسی اس 9 پلاس) تولید خواهد شد. به هر صورت، استفاده از دوربین سوم، فضای بیشتری را اشغال می‌کند؛ خصوصا اگر از آنها در آرایشی عمودی استفاده شود.

در سوی دیگر، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی های سری Galaxy S در سه اندازه مختلف تولید شود و نسبت صفحه به بدنه در دو مدل از آنها، به 93.4 درصد برسد. بنا بر گزارش‌های اخیر منابع مختلف، سامسونگ با استفاده از پنل‌های جدید Infinity-O می‌تواند به این مهم دست یابد. در این پنل، خبری از ناچ در بخش بالایی نبوده و ضمن کاهش حاشیه‌های صفحه، دوربین سلفی در یک حفره کوچک در گوشه صفحه تعبیه می‌شود.

سامسونگ فردا به صورت رسمی، پردازنده جدید Exynos را که قدرت‌بخش گلکسی اس 10 خواهد بود، معرفی می‌کند. از این تراشه جدید برای مدل جهانی استفاده می‌شود و احتمالا نسخه مخصوص بازارهای آمریکا و کره جنوبی با تراشه اسنپدراگون 8150 به فروش خواهد رسید. اندروید 9 پای و رابط کاربری جدید One UI هم سیستم نرم افزاری این پرچمدار را تشکیل خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من که باورم نمیشه
    خخخ

  2. اونجوری میر… نه توی دوبین که

  3. چه جالب من تاحالا سامسونگ نداشتم یعنی این سری فقط افقی بوده؟

  4. پس به نظر باید سنگین تر از اونی باشه ک فکرشو میکردم