گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ ممکن است شبیه به نمونه اولیه دارای نمایشگر Infinity Flex نباشد!

نمونه اولیه گوشی منعطف سامسونگ به تازگی رونمایی شده است. بر اساس اخبار جدید، ممکن است اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به نمونه اولیه‌‌ای که مجهز به صفحه نمایش Infinity Flex هفته پیش معرفی شد، شبیه نباشد.

سامسونگ هفته گذشته نشان داد قادر به انجام چه کارهایی با نمایشگر Infinity Flex خود است! این صفحه نمایش منعطف، همان چیزی است که ویژگی منحصربه‌فرد محصولات انعطاف پذیر سامسونگ به شمار خواهد رفت. این شرکت کره‌ای با باز و بسته کردن صفحه نمایش برای چندین مرتبه، نشان داد تا شدن گوشی منعطف سامسونگ هرگز سبب کاهش کیفیت محتوای نمایش داده شده در قسمت دارای لولا نخواهد شد.

بر اساس گفته‌های رسانه‌های خبری کره‌ای، ممکن است گوشی منعطف سامسونگ شباهتی با نمونه اولیه‌ای که شرکت از آن برای نمایش دادن صفحه نمایش Infinity Flex استفاده کرد، نداشته باشد. سامسونگ در محصول تجاری نهایی، به نوعی لولای خارجی نیاز خواهد داشت که دو قسمت دستگاه را از هم جدا می‌کند. پیش‌بینی شده این لولا از ماده‌ای موج‌دار و کشسان تولید شود.

شرکت KH Vatec که مسئولیت تامین این لولای مخصوص برای گوشی منعطف سامسونگ را بر عهده دارد، تا امروزی حدود پنج مدل مختلف در اختیار غول کره‌ای قرار داده است. سامسونگ در نهایت باید بر اساس تصمیم نهایی که درباره شکل و سبک طراحی اولین گوشی انعطاف پذیر خود گرفته است، یکی از این پنج لولا را انتخاب کند.

نحوه باز و بسته شدن گوشی منعطف سامسونگ

بعید نیست نخستین گوشی منعطف سامسونگ دقیقا ساختاری مشابه با نمونه اولیه مجهز به صفحه نمایش Infinity Flex داشته باشد. برخی پیش‌بینی می‌کنند، این گوشی شبیه به دستگاه‌های تاشوی قدیمی و گوشی سامسونگ W2019 طراحی شده و از بالا تا خواهد شد. با توجه به این حدس‌ها، دو مورد از انواع لولای ارائه شده توسط شرکت KH Vatec شانس بیشتری برای به کار رفتن در گوشی منعطف سامسونگ دارند.

نکته‌ای که شرکت در طراحی لولا برای گوشی انعطاف پذیر سامسونگ باید در نظر داشته باشد این است که دو طرف نمایشگر می‌بایست بعد از تا شدن دستگاه، به طور کامل بر روی هم دیگر قرار بگیرند و بین دو طرف صفحه نمایش در اطراف لولا، فاصله‌ای وجود نداشته باشد. تنها در این صورت می‌توان میزان دوام گوشی را در برابر ضربه افزایش داد. از طرفی دیگر این لولا باید بتواند بسته به نیاز کاربر باز شود و نباید یک حد انتهایی و ابتدایی برایش تعریف کرد. به عبارت دیگر، لولای گوشی منعطف سامسونگ می‌بایست نمایشگر را در زاویه دلخواه کاربر نگه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دیگه گنده همه چی و دراوردن

  2. واقعا دیگ الان دارم مطمن میشم من یه عقده بودم دست و پا دراوردم و الانم دارم فقط رشد میکنم
    عقده هامم با رشد خودم رشد میکنن
    هردو داریم باهم بزرگ میشیم😐

  3. خیلی مشتاقم ببینم بعد این گوشیا قراره چ مدلی بزنن