تصاویر هواوی آنر 10 لایت

تصاویر هواوی آنر 10 لایت در آستانه رونمایی لو رفت

تصاویر هواوی آنر 10 لایت (Huawei Honor 10 Lite) پیش از معرفی رسمی از طریق TENAA لو رفت. گوشی جدید آنر ۱۰ لایت با دوربین دوگانه و هوش مصنوعی در راه است.

صبح امروز، پوستر آنر 10 لایت از طریق شبکه اجتماعی ویبو لو رفت تا کاربران، خود را برای معرفی این تلفن هوشمند آماده کنند. حال با فاصله‌ای کوتاه، تصاویر هواوی آنر 10 لایت از طریق آژآنس چینی تنا منتشر و طراحی آن، مشخص شده است.

هواوی آنر 10 لایت

مهم‌ترین مشخصه Honor 10 Lite، نمایشگر کم‌حاشیه با ناچ قطره آب است؛ چیزی که پیش‌تر نمونه آن را در گوشی های هواوی میت 20 و آنر 8X مکس نیز دیده بودیم. ظاهرا سازندگان از صفحه نمایش 5.84 اینچی LCD با نسبت 19:9 در این موبایل جدید بهره برده‌اند. بر خلاف آنر 9 لایت که از دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد، در این بخش تنها یک دوربین (احتمالا 8 مگاپیکسلی) جای گرفته است. این گوشی همچنین در بخش پشتی میزبان اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه عمودی با پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی است. به علاوه، علاقه‌مندان باید خود را برای رنگ‌های سه‌بعدی آماده کنند.

تصاویر هواوی آنر 10 لایت

همراه با عکس‌های منتشر شده از طریق TENAA، دو تصویر دیگر نیز در اختیارمان قرار گرفته است که شماره مدل دستگاه (HRY-AL00) و طراحی آن را تایید می‌کنند. به‌نظر موبایل جدید آنر در همکاری با کمپانی آمریکایی Supreme به فروش خواهد رسید.

تصاویر هواوی آنر 10 لایت

آنر 10 لایت در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) با تراشه کایرین 710 و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع SuperCharge معرفی می‌شود. هم‌اکنون پیش‌فروش این گوشی آغاز شده است.

تصاویر هواوی آنر 10 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. این چینی ها چرا اینقدر خوبن قیافه هاشون

  2. آخه هواوی هم شد گوشی من نمیدونم ..

  3. تصاویر جالبی بود ولی ن در حدی که وسوسه کننده باشه برا خریدش