مجری برنامه تخته گاز تصادف پورشه 911

تصادف شدید مجری برنامه تخته گاز همراه خودرو پورشه 911 GT3

کریس هریس، مجری برنامه تخته گاز با یک خودرو پورشه 911 جی تی 3 تصادف شدیدی کرد. گفته می‌شود رانندگی وی با این خودرو، به جهت تولید مطلبی جدید برای مجله Top Gear بوده است.

باز هم خبر بدی برای طرفداران پورشه داریم. همین چند ساعت پیش بود که به آتش‌سوزی یک خودرو پورشه 911 کاررا در آلمان پرداخته بودیم. حالا خبر رسیده است که کریس هریس، مجری برنامه تخته گاز همراه یک خودو پورشه 911 جی تی 3 تصادف شدیدی کرده است. بی بی سی می‌گوید که این مجری در جاده‌ای در نزدیکی ولز مشغول سواری با یک خودرو پورشه 911 GT3 بوده است که با یک کامیون تصادف می‌کند. خوشبختانه هیچ‌کس در اثر این تصادف مجروح نشده است، اما بی بی سی تصاویری از خودروی هریس را منتشر کرده که نشان از نابودی آن دارد!

مجری برنامه تخته گاز آسیب ندیده است

در این گزارش آمده است، علاوه بر راننده که مجری برنامه تخته گاز بوده، یک مدیر اجرایی از مجله Top Gear نیز در خودرو حضور داشته است. به گفته‌ی شاهدان عینی، ظاهرا وقتی که پورشه 911 جی تی 3 کریس هریس از کنار به کامیون خورده، کامیون سه دور چرخیده است. هرچند شرایط این تصادف به طور واضحی اعلام نشده است، اما بی بی سی اعلام کرده که هیچ‌کس در این تصادف آسیب ندیده است. به گفته‌ی سخنگوی بی بی سی، کریس هریس با هدف تهیه مطلبی برای مجله تاپ گیر در حال رانندگی با خودرو پورشه 911 جی تی 3 بوده است. البته نباید انتظار داشته باشید که این تصادف، یک سناریو برای نسخه بعدی مجله‌ی تاپ گیر بوده باشد!

فصل 26 برنامه تخته گاز در بهار پیش رو منتشر خواهد شد و در حال حاضر مجریگری هریس، روری رید و مت لی‌بلانک در آن تایید شده است. سه مجری فصل‌های پیشین این برنامه یعنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می دیگر به این برنامه باز نخواهند گشت و خود آن‌ها نیز در حال توسعه فصل جدید برنامه تلویزیونی تور بزرگ (The  Grand Tour) برای پخش از آمازون هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ماشینه فقط داغون شده خودش سالو سلامته

  2. ماشینرو نابود کردن

  3. خوبه باز هیچیش نشده