گوشی منعطف گلکسی اف

گوشی منعطف گلکسی اف در یک ویدیوی مفهومی جذاب نمایش داده شد

Concept Creator در جدیدترین ویدیوی خود، سراغ گوشی منعطف گلکسی اف (Samsung Galaxy F) رفته و اولین موبایل انعطاف پذیر سامسونگ را از تمام زوایا به تصویر کشیده است.

بعد از چندین سال انتظار، سامسونگ از اوایل سال آینده عرضه نخستین موبایل انعطاف پذیر خود را آغاز خواهد کرد. کره‌ای‌ها پیش از این، نمایشگر مورد استفاده در محصول آینده خود را معرفی کرده‌اند. همچنین ما با برخی از مشخصه‌های این گوشی نیز آشنا هستیم. اگرچه در کنرانس SDC 2018 خبری از نمایش طراحی نهایی دستگاه نبود، اما کانال یوتیوب “Concept Creator” با تکیه بر تمام اطلاعات موجود، ویدیویی مفهومی از گوشی منعطف گلکسی اف را تهیه و منتشر کرده است تا کاربران با طراحی این دستگاه آشنا شوند.

همان‌طور که بالاتر نیز اشاره کردیم، نباید دستگاه نمایش داده شده در این ویدیو را با محصول نهایی اشتباه بگیرید زیرا این، تنها یک ویدیوی مفهومی از گلکسی F است.

گوشی جدید سامسونگ از دو نمایشگر جداگانه در داخل و خارج استفاده می‌کند. صفحه نمایش داخلی، 7.3 اینچ اندازه داشته و با وضوح 1536×2152 (نسبت 4.2:3 و تراکم 420 پیکسل در هر اینچ) تولید می‌شود. نمایشگر دوم یا “Cover Display” که آن را هنگام خم کردن دستگاه می‌بینیم، با اندازه 4.58 اینچ، وضوح 840×1960، نسبت 21:9 و تراکم 420 پیکسل در هر اینچ ساخته خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید.

ویدیوی مفهومی از گوشی منعطف گلکسی اف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ایقدر بدم میاد از این گوشیای منعطف

  2. من دیگه زیاد اخبار گوشی هارو دنبال نمیکنم اینکه نتونم بخرم با این قیمتا چه ارزشی داره که دنبال کنم چی اومده چی نیومده ولی این گوشی کج و کله ها برام جالبن چندتا مشکل هست که نمیدونم چجوری قرار پوشش بدن اول اینکه وقتی تا میشه اگه از دستت بیوفته اون سمتش که درجا از بین میره دوم اینکه کلاً برای محافظت دیگه نمیشه روی قاب بندازی سوم اینکه دیگه از محافظ صفحه هم خبری نیست موضوعات کم اهمیت دیگه ای هم هست ولی این 3 تا خیلی مهمن یجورایی احساس میکنم موضوع شبیه به Gflex های LG میخواد بشه کلی تبلیغات میشه و کلی هم نو آوری داره ولی موفقیت آنجنانی نخواهد بود.

  3. چین این گوشیای منعطف

  4. بهتر از اون چیزیه ک انتظار داشتم