گوشی های پرچمدار هواوی

گوشی های پرچمدار هواوی به زودی با 4 دوربین پشتی و زوم اپتیکال 10 برابری عرضه می‌شوند

نسل‌های آینده گوشی های پرچمدار هواوی از 4 دوربین پشتی با قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری بهره‌مند خواهند بود. این خبریست که توسط یکی از مدیران هواوی به تایید رسیده است.

پس از آنکه هواوی موفق شد برای دو 3 ماهه‌ی متوالی در فروش جهانی گوشی‌های هوشمند از اپل پیشی بگیرد، این دیگر راز نیست که غول چینی قصد دارد جایگاه سامسونگ را نیز تصاحب کرده و به عنوان نخستین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان برسد. بدیهی است که میزان فروش همه چیز نیست، با برتری نسبت به رقبا و نوآوری‌های مختلف فناوری، آن‌ها تا دو سال دیگر می‌توانند به این جایگاه دست پیدا کنند

والتر جی، رئیس بخش گروه تجاری مصرف کننده هواوی از برنامه‌های این شرکت برای رقابت با گوشی‌های محبوب جهان در آینده رونمایی کرده است. در حالی که هواوی پی 20 پرو  که اوایل سال 2018 معرفی شد پیشگام در حضور دوربین سه گانه بر روی گوشی‌ها بود، گلکسی ای 9 ادیشن سامسونگ می‌تواند هر دیوایس دیگری که مجهز به دوربین سه گانه است را شکست دهد. این بدان معناست که وقت آن رسیده تا هواوی عرضه‌ی گوشی‌های مجهز به 4 دوربین پشتی را برای سال 2019 هدف بگیرد.

البته همه چیز تنها به تعداد دوربین‌ها ختم نمی‌شود، در آینده‌ای نه چندان دور دوربین‌های گوشی های پرچمدار هواوی می‌توانند زوم اپتیکال 10 برابری را ارائه کنند. منظور زوم 3 یا 5 برابری لنز تله فوتو بر روی هواوی پی 20 پرو و هواوی میت 20 پرو یا زوم اپتیکال 2 برابری دوربین 10 مگاپیکسلی گلکسی ای 9 2019 سامسونگ نیست. «10 برابر بزرگنمایی در کیفیت پایدار» چیزی است که می‌تواند از گوشی های پرچمدار هواوی در آینده شاهکاری برای عکاسی خلق کند. هرچند این مدیر مسئول شرکت هواوی، به ارمغان آمدن این فناوری در اوایل سال 2019 را تایید نکرده است. این شرکت همچنان مشغول تحقیقات است و زمان دقیقی برای ارائه شگفتی‌های بزرگ خود اعلام نکرده است.

نسل‌های آینده‌ی گوشی های پرچمدار هواوی با قابلیت‌های جذاب می‌توانند هر رقیبی را کنار بزنند.

یک گوشی هوشمند 5G مجهز به یک نمایشگر منعطف نیز بخشی دیگر از برنامه‌های هواوی برای سلطه جهانی این شرکت است. به جز این، یک باتری قوی، سرعت بهبود یافته سیستم و کاهش تاخیر زمانی از دیگر قابلیت‌های کلیدی نسل‌های آینده فروش گوشی های پرچمدار هواوی خواهند بود.

در سمتی دیگر، ظاهرا نرم افزار اندروید وان (Android One) نتوانسته رضایت مشتریان هواوی را جلب کند؛ به طوری که این شرکت ممکن است تصمیم بگیرد از رابط کاربری اختصاصی EMUI گوشی‌های میان‌رده و بالارده خود بر روی آن‌ها استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بسه دیگه چقدر تقلید

  2. اوف زوم ده برابری چ کنه ایننن

  3. تقیلیده دیگه خدایی از گلکسی ای 9