نسخه آبی گلکسی اس 10

نسخه آبی گلکسی اس 10 تا چه اندازه جذاب خواهد بود؟

نسخه آبی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) در یک رندر مفهومی نمایش داده شد. آیا رنگ جدید “Ice Blue” شما را برای خرید پرچمدار آینده سامسونگ تشویق می‌کند؟

طی یک سال اخیر و در شرایطی که طراحی تلفن های هوشمند عموما با یکدیگر یکسان بوده است، برخی سازندگان از رنگ‌های جدید و طرح‌های جذاب برای متمایز کردن محصولات خود استفاده کردند. در گذشته، اغلب گوشی های موبایل با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سفید روانه بازار می‌شدند؛ اما همه چیز با معرفی هواوی پی 20 پرو تغییر کرد. در همین حال، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد سامسونگ گوشی های خانواده Galaxy S10 را با رنگ‌های شیب‌دار “gradient” عرضه خواهد کرد. «آبی یخی» می‌تواند یکی از رنگ‌های جدید گلکسی اس 10 باشد.

ما هنوز نمی‌دانیم که این رنگ‌های جدید تنها به نسخه ارزان‌تر «لایت» محدود هستند یا مدل‌های پرچمدار گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس نیز با همین طراحی به فروش خواهند رسید. البته، اگر سامسونگ چنین تصمیمی داشته باشد، چندان غافلگیر نخواهیم شد چرا که اپل نیز همین رفتار را با گوشی اقتصادی آیفون 10 آر داشت.

نسخه آبی گلکسی اس 9

هنوز عرضه نسخه آبی گلکسی اس 10 توسط سامسونگ تایید نشده است. در حقیقت، “Ice Universe” در توییتی جدید از عرضه مدل آبی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در چین خبر داده است. همین موضوع نیز باعث شد تا وب‌سایت “Phonearena” با تهیه رندری جدید، طراحی احتمالی پرچمدار کره‌ای‌ها را با رنگ آبی به تصویر کشد. تصور می‌کنید استفاده از این رنگ‌ها توجه کاربران را تا چه اندازه به خود جلب خواهد کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بذارید معرفی شه بعدا

  2. ما را چه سود؟ شمارا چه سود؟ خوش ب سعادت دارندگان

  3. واااای چه ابی خوشرنگیه پرچم استقلالیا بالاس