ژست حرکتی تمام صفحه گوشی های هواوی

هواوی لیست گوشی‌های پشتیبانی کننده از ژست حرکتی تمام صفحه را منتشر کرد

هواوی فهرست کامل گوشی‌های پشتیبانی کننده/دریافت کننده پشتیبانی از ژست حرکتی تمام صفحه خود را منتشر کرد. گوشی‌های ذکر شده که در حال حاضر از این قابلیت ناوبری پشتیبانی نمی‌کنند نیز با یک آپدیت نرم افزاری آن را دریافت خواهند کرد.

ژست حرکتی تمام صفحه مدتیست که در اختیار گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است، اما سرعت پذیرش آن از سوی هواوی کم بوده است. ژست حرکتی تمام صفحه حداکثر استفاده از نمایشگر رابه ارمغان میاورد و کاربران نیازی به آیکون‌های «بازگشت به عقب» و «صفحه اصلی» نخواهند داشت. در حال حاضر گوشی های خانواده هواوی میت 20 از این قابلیت استفاده می‌کنند؛ اما این شرکت قصد دارد آن را با یک به‌روزرسانی نرم افزاری در اختیار تمامی گوشی‌هایی که در طول 2 سال گذشته عرضه کرده، قرار دهد.

روز گذشته هواوی رسما لیستی از گوشی‌ها هوشمندی که از این حالت ناوبری پشتیبانی می‌کنند یا پشتیبانی خواهند کرد را منتشر کرده است. مجموعا این لیست شامل 34 مدل از خانواده‌های سری میت، سری پی، سری نوا، سری انجوی و همچنین گوشی‌های خانواده آنر می‌شود.

ژست حرکتی تمام صفحه گوشی های هواوی

گوشی‌های پشتیبانی کننده از ژست حرکتی تمام صفحه

در حال حاضر 21 گوشی برند هواوی از ژست حرکتی تمام صفحه پشتیبانی می‌کنند. این 21 گوشی شامل مدل‌های روبرو هستند: هواوی میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس، میت آر اس پورشه دیزاین، میت 10 پورشه دیزاین، نوا 3، نوا 3 آی، نوا 3 ای، میمن 7، میمن 6، انجوی 8 پلاس، انجوی 7 اس، آنر مجیک 2، آنر 8 ایکس، آنر 8 ایکس مکس،‌آنر 10، آنر نوت 10، آنر پلی، آنر 9 آی، آنر 9 یوت ادیشن و آنر پلی 7 ایکس.

به زودی از ژست حرکتی تمام صفحه پشتیبانی می‌کنند

همچنین 13 مدل دیگر نیز به‌زودی با دریافت یک به‌روزرسانی نرم افزاری می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. این گوشی‌ها شامل خانواده هواوی میت 9، خانواده هواوی پی 20، خانواده هواوی پی 10، نوا 2 اس، آنر 9 و آنر وی 9 می‌شوند. هواوی به دنبال آن است که اندروید 9 پای همراه با قابلیت GPU Turbo را به گوشی‌های قدیمی‌تر خود نظیر خانواده میت 9 و پی 10 نیز ببرد. هرچند زمان دقیق انتشار این به‌روزرسانی‌ها اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قشنگ میت ۲۰ رو قرمز کردین که تو چشم بیاد😂

  2. ژست حرکتی دیگ چه کوفتیه؟ هی هرروز ی چیز جدید