اندروید 9 پای برای گلکسی اس 8

احتمال انتشار اندروید 9 پای برای گلکسی اس 8 و نوت 8 در آینده نزدیک

گواهی وای فای برای پرچمداران 2017 سامسونگ صادر شد. آیا ممکن است در آینده نزدیک، رابط کاربری One UI و اندروید 9 پای برای گلکسی اس 8 ، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 9 ارائه شوند؟

طی چند ماه گذشته، شایعات بسیاری پیرامون انتشار نسخه جدید اندروید برای پرچمداران 2017 سامسونگ منتشر شده است. حالا نیز “WiFi Alliance'” با صدور گواهی وای فای برای سه گوشی با شماره‌های مدل SM-G9500 و SM-G9550 و همچنین SM-N9500 که نشانگر نسخه مخصوص بازار چین گوشی های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 9 هستند، ما را بیش از پیش نسبت به این موضوع مشکوک کرده است. متاسفانه، این لیست فاقد اطلاعات مربوط به زمان عرضه نهایی بوده و تنها به گواهی Wi-Fi و اجرای اندروید 9.0 پای بر روی آنها اشاره دارد.

ما هنوز از زمان ارائه اندروید 9 پای برای گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 مطلع نیستیم، اما حدس می‌زنیم این به‌روزرسانی بعد از ژانویه 2019 (زمان در نظر گرفته شده به منظور ارائه نسخه جدید اندروید برای گلکسی نوت 9 و گوشی های سری گلکسی اس 9) در اختیار کاربران قرار بگیرد. به هر صورت، همواره پرچمداران جدیدتر هنگام دریافت آپدیت‌های تازه، مقدم‌تر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط چند ماه دیگر تا سقوط ناگهانی سامسونگ…

    • دقیقا چیزی نمونده به پایان زندگیش

    • اره داداش کسایی که مثل شما درباره ی این کمپانی نو آور فکر میکنن لیاقتشون همون شیائومی و هوآوی هست و به خاطر اینکه دستتون به این گوشی های با کیفیت ولی گرون قیمت نمیرسه میاید اوری خرابش کنید ولی اونی که سامسونگ استفاده کرده خودش میدونه که چه قدر با گوشیای چینی بی کیفیت تفاوت داره

  2. پس اس ۸ چی؟ تکلیف ما چی میشه