نوکیا 106 جدید

نوکیا 106 جدید در کنار دو رنگ تازه برای نوکیا 230 معرفی شد

HMD از نوکیا 106 جدید (Nokia 106 2018) و دو رنگ تازه برای گوشی نوکیا 230 (Nokia 230) پرده برداشت. با ما همراه باشید تا مشخصات موبایل های جدید نوکیا را بررسی کنیم.

کمپانی اچ ام دی گلوبال دو فیچرفون کلاسیک نوکیا را احیا کرد: نوکیا ۱۰۶ و نوکیا ۲۳۰. سادگی، ویژگی اصلی گوشی های جدید فنلاندی‌هاست و سازندگان تلاش کرده‌اند تا امکاناتی حداقلی را با قیمتی مناسب ارائه کنند.

نوکیا 106 جدید را می‌توان نسخه تجدید نظر شده مدل اصلی در نظر گرفت. اصلی‌ترین قابلیت تازه این گوشی، اضافه شدن یک خشاب سیم کارت است. به علاوه، سازندگان با استفاده از حافظه داخلی بیشتر، ذخیره اطلاعات مربوط به 2 هزار مخاطب (از 500 مخاطب در مدل 2013) و 500 پیام متنی را امکان‌پذیر کرده‌اند. حافظه رم نیز حداکثر 4 مگابایت خواهد بود.

دستگاه پیش رو با رنگ خاکستری تیره (Dark Gray)، فاقد دوربین بوده و حافظه داخلی زیادی برای ذخیره تصاویر ندارد. علاوه بر این، از نمایشگر 1.8 اینچی این گوشی با وضوح 120×160 نیز نمی‌توان به عنوان یک منظره‌یاب مناسب برای ثبت تصاویر استفاده کرد. در عوض، بازی محبوب “Snake Xenzia” در انتظار شماست تا سفری نوستالژیک به روزهای نه‌چندان دور داشته باشید.

تجهیز نوکیا 106 جدید به باتری 800 میلی‌آمپر ساعتی

به هر صورت، شاید بتوان بهترین ویژگی مدل 2018 نوکیا 106 را بدنه پلی کربناتی آن دانست. این مواد با رنگ ترکیب شده است؛ در نتیجه، سراسر آن به همین شکل بوده و خط و خش‌های آن، توجه شما را کمتر به خود جلب خواهد کرد. قابلیت مهم و دوست‌داشتنی دیگر این گوشی، باتری 800 میلی‌آمپر ساعتی آن است که با یک بار شارژ، 15 ساعت مکالمه مداوم را امکا‌ن‌پذیر می‌کند.

لازم به ذکر است که این گوشی فقط از شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد.

نوکیا 106 جدید

نوکیا 230 را نمی‌توان یک موبایل جدید در نظر گرفت زیرا سازندگان تنها دو رنگ جدید خاکستری روشن (Light Gray) و آبی تیره (Dark Blue) را برای آن معرفی کرده‌اند. هر دو نسخه جدید با قاب پشتی آلومینیومی و پنل جلویی پلاستیکی تولید می‌شوند.

این تلفن هوشمند نیز فقط از شبکه 2G پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تروخدا این معرفی داره ؟؟؟

  2. ولی گوشیای خوبی بودن

  3. نسل این گوشیا دیگ کی منقرض میشه

  4. نوکیا گوشیا خرکاری هستن واقعا آخ نمیگن