جوایز نوآوری CES 2019

معرفی محصولات برگزیده سامسونگ در جوایز نوآوری CES 2019

سامسونگ جوایز نوآوری CES 2019 را درو کرد. محصولات جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس موفق شدند بیش از 30 جایزه را در کنفرانس CES 2019 از آن خود کنند که در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم.

محصولات جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس توانستند در کنفرانس CES 2019 بیش از 30 جایزه را به دلیل طراحی چشم‌گیر و مهندسی پیشرفته از آن خود کنند. جوایز نوآوری CES 2019 به محصولات و خدماتی اهدا می‌شود که در کنار طراحی زیبا و چشم‌نواز، از بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود هم بهره برده باشند.
اعطای 30 جایزه به محصولات و خدمات سامسونگ نشان‌دهنده دستاوردهای بزرگ این شرکت در نوآوری و کمک به پیشرفت کل صنعت الکترونیکس بوده است. محصولات سامسونگ که امسال موفق به دریافت جایزه شدند، در گروه‌های مختلفی مانند نمایشگر، تناسب اندام، ورزش و بیوتکنولوژی، هدست های بی سیم، خانه هوشمند، واقعیت افزوده و مجازی، سخت افزار کامپیوتر، وسایل جانبی، محصولات صوتی و تصویری داخل خودرو و طراحی سازگار با محیط زیست و ماندگاری، قرار می‌گیرند.

جوایز نوآوری CES 2019

تیم باکستر، مدیر سامسونگ آمریکای شمالی می‌گوید:

ما در حوزه‌های 5G، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی کردیم و افتخار می‌کنیم که اکنون این تلاش‌های گسترده ما برای کمک به مصرف‌کنندگان و کل صنعت در راستای انجام کارهایی بی‌سابقه، قدر دانسته شده است. من به خلاقیت، تلاش و رویکردهای نوآورانه تیم خودم برای عرضه برترین راه‌حل‌های ممکن به بازار، افتخار می‌کنم.

جوایز نوآوری CES توسط اتحادیه فناوری‌های مصرفی (CTA) اعطا می‌شود که این اتحادیه در واقع مالک و برگزارکننده کنفرانس CES هم محسوب می‌شود. بسیاری از محصولات برگزیده سامسونگ قرار است در نمایشگاه CES 2019 در روزهای 8 تا 11 ژانویه 2019، به نمایش گذاشته شوند. برخی دیگر نیز تنها در بخش محصولات برنده این نمایشگاه قرار خواهند گرفت.

محصولات برتر سامسونگ در جوایز نوآوری CES 2019

محصولات برگزیده سامسونگ عبارتند از:

گوشی گلکسی نوت 9 : سری گلکسی نوت سامسونگ همواره برترین نوآوری‌های این شرکت را در خود جای داده است. گوشی فوق قدرتمند گلکسی نوت 9 اکنون مجهز به باتری قدرتمندی شده که یک روز کامل را دوام می‌آورد و قلم S Pen آن هم با استفاده از بلوتوث کم مصرف، امکان انجام کارهایی بسیار متعدد و جدید را به شما می‌دهد. علاوه بر این موارد، استفاده از دوربین بسیار هوشمند و حافظه قابل ارتقا تا یک ترابایت، گلکسی نوت 9 را به گزینه‌ای قدرتمند برای زندگی‌های پرهیاهوی امروزی تبدیل کرده است.

جوایز نوآوری CES 2019

تبلت گلکسی تب S4 : این تبلت دوکاره برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند کارهای بیشتری را در حین حرکت انجام دهند. گلکسی تب S4 با انواع قابلیت‌های خود، کارآیی شما را در همه حالات به حداکثر می‌رساند. این دستگاه با تجهیز به دکس سامسونگ، عمر باتری بیشتر، قلم S Pen پیشرفته‌تر و چهار بلندگوی محصول AKG، در کنار کارآیی فوق العاده، به گزینه‌ای عالی برای سرگرمی‌های فراگیر در هر جا و هر زمانی تبدیل شده است.

جوایز نوآوری CES 2019

ساعت هوشمند گلکسی واچ : گلکسی واچ سامسونگ، ساعت هوشمند قدرتمندی است برای کسانی که فناوری‌های روز را در کنار زیبایی می‌خواهند. عمر باتری بالا در کنار امکان اتصال LTE باعث می‌شود این ساعت به تنهایی نیز تجربه‌ای فوق‌العاده در اختیار کاربران بگذارد. حاشیه گردان ساعت که مختص سامسونگ است در کنار رنگ‌های مختلف باعث می‌شود انواع سلیقه‌های کاربران برآورده شود. این ساعت با امکان رهگیری خودکار 39 تمرین و ورزش و قابلیت‌های جدید مدیریت خواب و استرس، به شما کمک می‌کند کاملا روی اهداف سلامتی و تناسب اندام خودتان متمرکز بمانید.

جوایز نوآوری CES 2019

شارژر بی سیم دوگانه : ترکیبی از شارژر بی‌سیم فست شارژ و پد شارژ بی‎سیم که به کاربر امکان می‌دهد گوشی را در کنار یکی دیگر از گجت‌های سازگار با Qi به صورت همزمان شارژ کند. به این ترتیب دیگر نیازی به جابجا کردن کابل برق نیست و در عین حال طراحی ایستاده شارژر به شما امکان می‌دهد صفحه گوشی‌تان را به راحتی ببینید و با آن کار کنید.

سامسونگ دکس : تجربه‌ای شبیه کامپیوترهای خانگی با گوشی پرچمدار جدید سامسونگ. در این حالت می‌توانید از گوشی خود به عنوان صفحه کلید لمسی استفاده کنید. «حالت دوگانه» در نسخه جدید سامسونگ دکس به شما امکان می‌دهد همزمان با استفاده از حالت کامپیوتر، بتوانید از گوشی یا تبلت‌تان هم به صورت معمولی استفاده کنید. اگر گوشی گلکسی نوت 9 داشته باشید، می‌توانید با قلم جدید S Pen اسلایدهای پرزنتیشن خود را روی صفحه جابجا کنید.

رهگیر SmartThings : یک رهگیر GPS که امکان اتصال به شبکه LTE-M را دارد و به صورت فوری مکان دقیق وسیله مدنظر را رهگیری می‌کند. با استفاده از آن می‌توانید هر چیزی از کیف باشگاه تا حیوان خانگی‌تان را رهگیری و در اپلیکیشن SmartThings مکان آن را مشاهده کنند.

HDMI Odyssey + : یک دستگاه واقعیت مجازی پیشرفته سازگار با ویندوز که در نسخه جدید با استفاده از فناوری ضد SDE نگرانی بابت تاثیراتی مثل سرگیجه و تاری دید را از بین می‌برد. نمایشگر سوپرآمولد و صدای دینامیکی فراگیر با فناوری AKG و دید 110 درجه‌ای باعث می‌شود کاملا در فضای بازی غوطه‎ور شوید.

جوایز نوآوری CES 2019

گلکسی A6 : برای کسانی که به دنبال بیشترین کارآیی در گوشی مقرون به صرفه خود هستند. گلکسی A6 مجهز به صفحه نمایش بدون مرز Super AMLED Infinity است که تصاویر را با رنگ و کیفیتی فوق‌العاده نشان می‌دهد. حافظه این گوشی تا 400 گیگابایت قابل ارتقا بوده و دو دوربین اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی به شما امکان می‌دهد در هر جا و از هر زاویه‌ای، تصویری فوق العاده از خودتان ثبت کنید.

چیپ حافظه 256 گیگابایتی 3DS DDR4 RDIMM : سریع‌ترین و فشرده‌ترین چیپ حافظه DDR4 که برای نسل آینده سرورهای تجاری طراحی شده و در کنار مصرف انرژی بسیار پایین (15 وات در 1.2 ولت) عملکردی بسیار عالی در برنامه‌های زیرساختی دارد.

حافظه یونیورسال فلش 512 گیگابایتی : اولین حافظه یونیورسال فلش (eUFS) جهان با ظرفیت 512 گیگابایت برای سیستم‌های صوتی و تصویری خودرو و نسل بعدی دستگاه‌های همراه که از چیپ‌های V-NAND 512 گیگابیتی جدید با 64 لایه استفاده می‌کنند. این چیپ eUFS 512 گیگابایتی می‌تواند کلیپ ویدیویی با حجم 5 گیگابایت را تنها در مدت 5 ثانیه به یک حافظه SSD منتقل کند که این یعنی سرعتی تا 8 برابر بیشتر از یک کارت microSD.

حافظه NVMe Z-SSD با ظرفیت 3.84 ترابایت : چیپ SZ1733 سطح جدیدی از حافظه را برای محاسبات ابرکامپیوترها مثلا در تحلیل هوش مصنوعی و اپلیکیشن‌های اینترنت اشیا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این محصول از چیپ‌های جدید Z-NAND سامسونگ استفاده شده است که عملکرد خواندن سلول در آنها تا 10 برابر سریع‌تر از چیپ‌های V-NAND 3 بیتی است.

روشنایی LM302S : کاربرمحورترین پلتفرم روشنایی برای نسل آینده که با هدف کارآمدتر کردن چرخه خواب و بیداری طراحی شده است. این دستگاه روشنایی LED انسان‌محور می‌تواند تمرکز فرد را تا 10 درصد افزایش دهد. از طرف دیگر با کاهش میزان هورمون ملاتونین در بدن با استفاده از روشنایی LM302S، خواب فرد در شب نیز بهتر می‌شود.

سری SSM-U : نوع جدیدی از مدول‌های هوشمند که یکسری حسگر ریز مبتنی بر رادار در خود دارد که حساسیت آنها بسیار بیشتر از حسگرهای عادی است. سری SSM-U می‌تواند حرکات بسیار ریز را تشخیص داده و سیگنال مربوطه را به دیگر بخش‌های کنترل روشنایی ارسال کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اینچجوری باشه هواوی الجی که نو اور تر بودن

  2. واقعا همشون خیلی گرون بودن

  3. سامسونگ بدرد نمیخوره بنجله