اپلیکیشن تقویم

با این 10 اپلیکیشن تقویم ، زندگی‌تان را دوباره روی روال بی‌اندازید

اگر به دنبال یک اپلیکیشن تقویم هستید تا به زندگیتان نظم ببخشید، ما در این مقاله به معرفی 10 اپلیکیشن تقویم محبوب برای اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت.

موفقیت روز ما به کیفیت برنامه ریزی ما بستگی دارد. هیچ کاری که باید انجام دهید را فراموش نکنید، برخی افراد لیستی از وظایف پیش رویشان را در یک دفترچه می‌نویسند، در حالی که بسیاری از راه حل‌های دیجیتالی استفاده می‌کنند. اپلیکیشن تقویم ، یکی از ابزار اصلی است که می‌توانیم برای سازماندهی زندگی و برنامه‌ریزی‌های زمانی زندگیمان از آن استفاده کنیم. بسیاری از مردم از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند، اما همچنان هستند کاربرانی که از تقویم برای برنامه روزمره خود استفاده نمی‌کنند.

بسیاری ممکن است راحت نبودن کار با اپلیکیشن، کاربردی نبودن آن‌ها و یا گران قیمت بودنشان را بهانه کنند. ما در این مقاله به معرفی 10 اپلیکیشن تقویم خواهیم پرداخت که می‌توانند به شما کمک کنند تا زندگی‌تان را دوباره روی روال بی‌اندازید.

10 اپلیکیشن تقویم محبوب

1- aCalendar

اپلیکیشن تقویم

با اپلیکیشن aCalendar شروع می‌کنیم. این برنامه همراه طراحی جذاب، ناوبری ساده و عملکرد عالی خود یکی از محبوبترین اپلیکیشن های تقویم در بازار است. برخی از عملکردهای اضافی آن نظیر تم رنگی برای هر نوع تایپ (48 رنگ)، انواع مختلف نمایش، ویجت‌های گوناگون و غیره جالب توجه هستند.

aCalendar یک اپلیکیشت تقویم قابل اعتماد است که با سه گزینه‌ی نمایش، از یک رابط کاربری با ناوبری ساده بهره می‌برد. پیمایش از یک سمت به سمت دیگر به شما اجازه می‌دهد بین حالت‌های نمایش ماه، هفته و روز جابجا شوید. زمانی که به سمت بالا و پایین پیمایش می‌کنید نیز در فواصل زمانی با حالت نمایش انتخاب شده، حرکت خواهید کرد.

به غیر از قابلیت مدیریت زمان، aCalendar تصاویر لیست مخاطبین یا شبکه‌های اجتماعی که در آن‌ها فعال هستید را ذخیره می‌کند تا تاریخ تولد، سالگرد ازدواج یا هر تاریخ خاص دیگری که مربوط به آن‌ها است را به شما یادآوری کند. این برنامه همچنین از انتقال داده‌ها از طریق NFC و ویجت‌های تمام صفحه پشتیبانی می‌کند که می‌تواند با هر نوع داده‌ای کار کند. این اپلیکیشن تقویم رایگان است، اما شما می‌توانید با پرداخت 4.99 دلار، یک نسخه‌ی پیشرفته‌تر از آن را خریداری کنید.

دانلود برای اندروید

2- Cal Calendar

اپلیکیشن تقویم

اپلیکیشن Cal Calendar اخیرا برای دو پلتفرم آی او اس و اندروید منتشر شده است. این برنامه توسط گروه سازنده‌ی اپلیکیشن Any.do ساخته شده است که از قابلیت‌های کاربری مناسب و طراحی خوبی بهره می‌برد.

Cal Calendar با چندین قابلیت خوب همراه است که چند ویژگی عبارتند از: پشتیبانی از Exchange و Google Calendar، ویجت‌ها، ضبط صدا و غیره. این برنامه مستقیما با اپلیکیشن Any.do To-Do List در ارتباط است که می‌تواند به شما مجموعه جذابی از این دو را ارائه کند.

جدا از عملکرد گسترده، استفاده از Cal Calendar نیز آسان است. ساختن رویدادها خیلی آسان و سریع انجام می‌گیرد. بسته به نام رویداد،‌ اپلیکیشن به صورت خودکار مخاطبین و داده‌های جغرافیایی را به توضیحات اضافه می‌کند. شما حتی می‌توانید لیست‌ها و ورودی‌هایتان را از Any.do نیز وارد کنید. این برنامه یک گزینه‌ی عالی برای هر نوع کاربری است. کار با آن بسیار راحت بوده و حالت نمایش آن بیش از حد پیچیده نیست.

یک حسن دیگر این برنامه رایگان بودن است، پس بدون صرف هزینه می‌توانید از آن استفاده کنید.

دانلود برای اندروید | آی او اس

3- Business Calendar

اپلیکیشن تقویم

Business Calendar مناسب افرادی است که برای اهداف کاری و برنامه ریزی از تقویم استفاده می‌کنند. این برنامه ارائه کننده‌ی حالت‌های مختلف با پیکربندی‌های گسترده است.

این نرم افزار یک حالت پیش‌فرض را برای ماه‌ها به نمایش خواهد گذاشت و رویدادها می‌توانند در رنگ‌های مختلفی دیده شوند. حالت‌های مرتب سازی / نمایش را می‌توان با توجه به نیازهای فرد (ماه، روز، سال یا رویدادها) تنظیم کرد. شما همچنین می‌توانید یک حالت مشاهده‌ی چند روزه را به منظور دیدن اتفاقات روزهای آینده، تنظیم کنید. با اسکرول به بالا و پایین ماه‌ها را تغییر دهید و اگر می خواهید چند روز را ببینید، آن‌ها در یک فرم دیگر به نمایش درخواهند آمد.

حالت نمایش روز ارائه کننده‌ی زمانبندی ساعتی است و حالت فهرستی نیز یک فهرست اطلاعات برای یک رویداد را به نمایش می‌گذارد. Business Calendar یک ابزار خوب برای برنامه ریزی/زمانبندی وظایف و رویدادها است. در اینجا پشتیبانی از رویدادهای تکراری نیز وجود دارد که می‌توانید با چند کلیک ساده آن‌ها را تنظیم کنید. اگر اپلیکیشن را خریده باشید، شما می‌توانید از دیگر تقویم‌ها اطلاعاتتان را به این تقویم وارد کرده یا از آن استخراج کنید و چندین رویداد را به صورت همزمان حذف یا کپی کنید.

شاید رابط کاربری این اپلیکیشن کمی شلوغ باشد، اما اگر کمی برای آن وقت بذارید، کار با آن آسان خواهد شد. نسخه‌ی کامل Business Calendar با قیمت 4.99 دلار فروخته می‌شود، اما یک نسخه‌ی رایگان از آن نیز وجود دارد که برای آزمودن امکانات توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانلود برای اندروید

4- CalenGoo

اپلیکیشن تقویم

CalenGoo از آن دسته اپلیکیشن های تقویم است که مدت زمان طولانیست در بازار حضور دارد. این اپلیکیشن ترکیبی از عملکردهای گسترده، ناوبری آسان و پایداری را ارائه می‌کند.

شاید رابط کاربری این اپلیکیشن کمی قدیمی به نظر برسد، اما CalenGoo همچنان ارتباط موثری را برقرار می‌کند و ارائه کننده‌ی طیف گسترده‌ای از تنظیمات، رنگ‌ها و رویدادها است تا به شما برای نظم دهی به زندگی شلوغتان کمک کند. شما می‌توانید از گزینه‌های طراحی مختلف، برای آنکه اپلیکیشن را باب میلتان بسازید استفاده کنید. رابط کاربری بسته به نیازهای شما، قابل تنظیم است. این تقویم از Evernote و Google Calendar پشتیبانی می‌کند. ان همچنین با دیوایس‌های اندرویدی نیز سازگار است.

CalenGoo یادآورها را با وظایف/رویدادها تکمیل می‌کند. به طور مثال شما می‌توانید یک یادآور را برای خوردن داروهایتان تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید وظایف را با استفاده از رنگ‌های مختلف، مرتب کنید. بدین ترتیب شما می‌توانید تمام وظایفتان را در یک اپلیکیشن بگنجانید و بلافاصله ببینید که آن‌ها به چه نوع فعالیتی ارجاع داده می‌شوند. شما می‌توانید داده‌ها را از اپلیکیشن به یک آدرس ایمیل یا شخصی دیگر نیز انتقال دهید.

دانلود برای آی او اس

5- Calendar Widget: Month

اپلیکیشن تقویم

برخی اوقات مردم نیازی به یک اپلیکیشن کامل تقویم ندارند، کار آن‌ها با یک ویجت تقویم نیز راه می‌افتد. اپلیکیشن Calendar Widget: Month تمام نیازهای یک کاربر مدرن را برطرف می‌کند. این برنامه ویژگی‌های یک تقویم معمولی را دارا است، اما واقعیت بزرگ در موردش این است که بیش از 88 تم یا حتی بیشتر دارد که می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود یکی را برگزینید.

طراحی اپلیکیشن بسیار خوب است؛ تم‌ها به خوبی با گوشی‌ها سازگار هستند. این تم‌ها سلایق مختلفی را در بر می‌گیرند. تنها نقص این است که حافظه‌ی ویجت خیلی زیاد نیست. یک ویجت ساده تقویم به لطف این اپلیکیشن ساخته می‌شود که در ظاهر بسیار شبیه به ویجت‌های سایت یاهو است. پنجره‌ی این ویجت تقویم یک ماهه را به نمایش می‌گذذارد و شما را قادر می‌سازد به ماه قبل یا بعد بروید.

اگر یک تقویم ساده و مقرون به صرفه‌تر برای برنامه‌ریزی وظایف و رویدادهای یک ماه خود می‌خواهید، این ویجت ایده آل شما است. کار با Calendar Widget: Mounth بسیار ساده است، اما آن از اپلیکیشن Google Calendar پشتیبانی نمی‌کند. در حال حاضر این برنامه با هیچ سرویس یا تقویم دیگری نمی‌تواند ارتباط برقرار کند.

دانلود برای اندروید

6- DigiCal Calendar

اپلیکیشن تقویم

از آنجایی که DigiCal Calendar بیشتر از عملکرد، بر روی ظاهر متمرکز است، این برنامه را باید بسیار شبیه به برنامه Cal Calendar دانست. با این حال این بدان معنا نخواهد بود که نمی‌تواند خواسته‌های شما را اجرا کند. با این اپلیکیشن تقویم شما می‌توانید تمامی تقویم‌هایتان را همگام سازی کرده و از ورش‌های مختلفی آن‌ها را مشاهده کنید.

در کنار قابلیت‌های پایه، این اپلیکیشن از Google Calendar، Outlook و برخی دیگر از قابلیت‌های جذاب و منحصر به فرد نیز برخوردار است. این اپلیکیشن حتی می‌تواند وضعیت آب و هوایی تا سه روز آینده را پیش‌بینی کند.

دانلود برای اندروید

7- Google Calendar

اپلیکیشن تقویم

Google Calendar، تقویم رسمی برای دیوایس‌های اندرویدی است که توسط بسیاری از کاربران در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر تا به حال از آن فاصله گرفته‌اید، این بهترین زمان برای تغییر عقیده‌ی شماست. از آنجایی که این اپلیکیشن به صورت پیشفرض بر روی اکثر گوشی‌های اندرویدی نصب است، بسیاری از کاربران فکر می‌کنند این اپلیکیشن چیز ویژه‌ای ندارد که اشتباه است.

گوگل سال‌هاست که این اپلیکیشن را به‌روزرسانی می‌کند. حالا آن از زبان طراحی Material Design گوگل همراه قابلیت‌های تنظیم رویداد پیشرفته، ارتباط مستقیم با دیگر سرویس‌های گوگل (به طور مثال پشتیبانی از یادآورها و Google Now) و پشتیبانی از Exchange برخوردار است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و نیازی نیست برای استفاده از آن مبلغی بپردازید. این چیز خوبی نیست؟

دانلود برای اندروید | آی او اس

8- Jorte Calendar

اپلیکیشن تقویم

Jorte Calendar یکی اپلیکیشن‌های تقویم محبوب در فروشگاه گوگل پلی است. این برنامه به طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پیکربندی،‌ با طراحی منعطف تجهیز شده است. شما می‌توانید حالت نمایش را بسته به نیازهایتان به ماه، هفته یا روز تنظیم کنید. این برنامه برای انتخاب سریع تاریخ مورد نظرتان، استفاده از نوار وظیفه و تنظیم یادآورها، بسیار مناسب است.

به غیر از ذخیره سازی اطلاعات معمول، این برنامه می‌تواند با یک سرویس ابری ویژه به نام Jorte Cloud به شما اجازه‌ی همگام سازی تقویم‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و لیست وظایف بر روی چندین دستگاه را بدهد. این اپلیکیشن همچنین از وارد کردن داده‌ها از طریق Google Calendar‌ نیز پشتیبانی می‌کند.

برای کسانی که به طراحی برنامه توجه می‌کنند نیز یک فروشگاه به نام Jorte Store قرار دارد که می‌تواند از آنجا استایل‌ها و آیکون‌های باب میلتان را خریداری کنید. این قابلیت، Jorte را به یکی از محنصر به فرد‌ترین اپلیکیشن‌های تقویم تبدیل کرده است.

یک نسخه‌ی پایه از این اپلیکیشن به صورت رایگان وجود دارد، پس اگر نمی‌خواهید هزینه‌ای برای داشتن یک اپلیکیشن تقویم متحمل شوید، این می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

دانلود برای اندروید |‌ آی او اس

9- SolCalendar

اپلیکیشن تقویم

SolCalendar می‌تواند یک اپلیکیشن یونیورسال نامیده شود. این برنامه ادعا می‌کند که یک راه حل دیجیتالی تمام و کمال است که دارای ترکیبی از قابلیت‌های یک تقویم ساده با برخی ویژگی‌های پیشرفته نظیر پیش‌بینی آب و هوا برای یک روز مشخص است.

این اپلیکیشن از Google Calendar، وظایف، ویجت‌ها، تقویم قمری و Foursquare نیز پشتیبانی می‌کند. کسانی که به دنبال یک اپلیکیشن تقویم کامل هستند که قابلیت‌های مختلف را ارائه کند، SolCalendar می‌تواند دقیقا همان باشد. آزمودن SoCalendar‌ رایگان است، پس همین حالا آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود برای اندروید

10- Today Calendar

اپلیکیشن تقویم

Today Calendar یکی از تقویم‌های مدرن و شیک در لیست ما است. این اپلیکیشن از زبان طراحی شبیه به Material Design‌ گوگل برخوردار است و صاحب یکی از زیباترین طراحی‌ها در بین دیگر اپلیکیشن‌های تقویم است.

Today Calendar ارائه کننده‌ی رنگ‌های قابل توجه، کنترل‌های ساده و قابلیت‌های عالی است. اما خوشبختانه آن به اندازه‌ی دیگر برنامه‌ها سنگین نیست و تمام حافظه‌ی دیوایس شما را نمی‌بلعد. شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان بی‌آزمایید.

دانلود برای اندروید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تقویمی خارجی که هجری داشته باشه معرفی کنید

  2. همشون برنامه های جاسوسیه گول نخورید نصب کنید