قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

اختلاف عجیب قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک با مدل هاچ بک

اخیرا ایران خودرو قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک را اعلام کرد، اما قیمت آن با نسخه هاچ‌ بک بیش از 50 میلیون تومان اختلاف دارد که این موضوع موجب تعجب و اعتراض مشتریان شده است.

ایران خودرو با در نظر گرفتن شرایط جدید قیمت‌گذاری، بهای قطعی و رسمی محصول جدید خود را حدود 104 میلیون اعلام کرده است. البته 15 میلیون تومان به عنوان تخفیف به خریداران نخستین سری پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین مشتریانی که پیش از این ثبت نام کرده بودند باید قیمت 89 میلیون تومان را در نظر بگیرند و از آن سود مشارکت و درصد تاخیر را کسر کنند که در نهایت به قیمت حدود 85 میلیون تومان می‌رسند، اما بدون شک سایر مشتریان از این تخفیف بهره نمی‌برند و باید بهای 104 میلیون تومانی را برای این خودرو بپردازند.

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

اعتراض‌ها به قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

مشتریان ایران خودرو برای خرید پژو 207 آی هاچ بک باید حدود 54 میلیون و 300 هزار تومان (قیمت کارخانه‌ای) پرداخت کنند که نشان‌دهنده اختلاف قیمت 50 میلیون تومانی با نسخه صندوق دار آن است. از این رو بسیاری از مشتریان نسبت به این قیمت‌گذاری معترض بوده چنین قیمتی را آن هم فقط برای یک صندوق، منطقی نمی‌دانند. در واقع،‌ فقط صندوق این محصول جدید، 50 میلیون تومان برای مشتریان آب می‌خورد. از طرفی شرکت ایران خودرو برای تحویل خودرو‌ها به مشتریان، مهلت یک‌ هفته‌ای را برای پرداخت مابه‌التفاوت وجه اولیه پرداختی در نظر گرفته است که مشتریان به این اقدام نیز معترض هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. یعنی هیچ مرجعی نیست به این خودر سازان ایران خودرو بگه چرا 207 صندوقدارو با نیم متر صندوق اضافه چرا 50 میلیون اضافه میدین؟ خوشحال بودیم که دیروز وعده داد ولی اینا چنان غولی شدن که حرف وزیر رو هم قبول ندارن

  2. چرا میرید میخرید؟؟؟ سه ماه کسی خرید نکنه همچین قیمت ها کم میکنن
    تقصیر خودمونه

  3. اینو من سه ماهپیش گفتم هیچ کس گوش نداد

  4. تو این وضعیت هر کی واسه خودش سر بقیه کلاه میزاره

  5. یه صدوق اضافه کردن ها قیمتو ببین ..پپپپشمامم