مادربردهای ایسوس

فروش مادربردهای ایسوس در سال 2019 به 10 میلیون واحد خواهد رسید

برند Asus به قدرت مطلق تولید مادربرد در جهان تبدیل شده است. طبق جدیدترین گزارش‌ها، پیش‌بینی می‌شود فروش مادربردهای ایسوس در سال 2019 میلادی به بیش از 10 میلیون واحد برسد.

بی شک در دنیای سخت افزار، نام ایسوس با مادربرد اجین شده و این برند تایوانی تاکنون در حیطه سخت افزار رکوردهای جالبی را در تولید و فروش از آن خود کرده است. طبق جدیدترین گزارش روزنامه Digitimes، پیش‌بینی می‌شود فروش مادربردهای ایسوس در سال 2019 به بیش از 10 میلیون واحد می‌رسد و ایسوس تنها برندی باشد که می‌تواند در سال آینده میلادی به این رکورد برسد.

ایسوس تولیدکننده سخت افزار رایانه در بالاترین کلاس جهانی، توانسته از سال 1989 تاکنون بیشترین میزان تولید و فروش مربوط به مادربرد را در بین همه تولیدکنندگان این حوزه را در اختیار بگیرد.

معرفی انواع مادربردهای ایسوس

ایسوس در تولیدات خود برای همه نوع کاربری، محصولاتی ویژه تولید می‌کند تا کاربر از نهایت توانایی قطعه مورد نظر بر حسب هزینه انجام شده به کار گیرد. پرفروش‌ترین سری مادربردهای ایسوس یعنی سری Prime که بازه وسیعی از سطوح کاربری (مادربردهای مصارف روزمره سطح تجاری گرفته تا سطح حرفه‌ای و رده بالا) را در برگرفته و به نوعی پرفروش‌ترین سری مادربرد در جهان شده است.

بیش از 12 سال از معرفی برند گیمینگ ایسوس می‌گذرد. ROG با داشتن کامل‌ترین سبد کالایی نسبت به سایران، با استناد به نظر گیمرها در سراسر جهان، در حال حاضر ایسوس را به برند نخست گیمینگ در جهان تبدیل کرده است. قدرتمندترین مادربردهای تاریخ در زمینه اورکلاکینگ و گیمینگ حرفه‌ای را در سری ROG پیدا می‌کنید. بد نیست بدانید طبق آمار سایت Hwbot بیش از 63 درصد از تمامی نتایج ثبت شده در این سایت از مادربردهای ایسوس استفاده شده است.

مادربردهای ایسوس

جان‌سخت‌ترین مادربردهای جهان نیز در سری TUF ایسوس خلاصه شده است. تحمل حرارتی بسیار بالا، سازگاری و دوام به همراه گواهی واقعی استاندار نظامی برای سری TUF و تضمین ایسوس برای پایداری در هر شرایطی در این سری از مادربردها است.

اگر کاربری مورد نیاز شما در زمینه ایستگاه کاری یا همان Workstation است، حرفه‌ای‌ترین‌ها را دوباره از ایسوس می‌بینید. مادربردهای حرفه‌ای سری ایستگاه کاری ایسوس که تقریبا برای همه پلتفرم‌ها تولید شده، برای کسب و کار و استفاده از قطعات حرفه‌ای نظیر کارت‌های پردازشی یا حتی چیدمان چند پردازنده‌ای بهینه شده تا بالاترین راندمان را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه