سرعت هواوی میت 20 پرو

نگاهی به سرعت هواوی میت 20 پرو ؛ در وقت خود صرفه‌جویی کنید

در دنیای امروز، سرعت و صرفه‌جویی در وقت، اهمیت زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم سرعت هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) را در زمینه‌های مختلف از جمله باتری، اینترنت و رابط کاربری بررسی کنیم.

«هیچ‌کس دوست ندارد منتظر بماند!» این جمله‌ای است که همه ما روی آن توافق داریم. جدا از سناریویی که با آن درگیر خواهیم بود، همه ما حس درماندگی از منتظر ماندن را تجربه کرده و می‌کنیم؛ در مطب پزشکان، در پروازهای طولانی یا وقتی که تلفنمان باید شارژ شود. هرچند مردم به فرایند انتظار واکنش‌های متفاوتی دارند، اما ما همیشه سعی داریم این روند را بهبود ببخشیم.

نمی‌توانیم بر اساس نیازمان شتاب هواپیما را زیاد یا کم کنیم یا به خاطر کمبود وقت، زمان پخت پیتزا را به نصف تقلیل دهیم، اما می‌توانیم درماندگی خود را با تکنولوژی‌های کند، بسنجیم. اگر بارگذاری سایتی طولانی‌تر از 3 ثانیه باشد، 53 درصد از کاربران تلفن همراه بی خیال آن خواهند شد. آیا 3 ثانیه واقعا اینقدر طولانی است؟

سرعت هواوی میت 20 پرو خیالتان را راحت می‌کند

هواوی در گوشی میت 20 پرو (HUAWEI Mate 20 Pro) به نیاز روزافزون کاربران به سرعت احترام می‌گذارد و این نیاز را هم با حداکثر کارایی انجام می‌دهد. در ادامه، سرعت هواوی میت 20 پرو را در زمینه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.

باتری خوب برای زندگی شلوغ شما

اکثر گوشی های هوشمند پر مصرف امروزی را باید دو بار در روز شارژ کرد. هنگامی که سرتان شلوغ باشد، این کار شدنی نیست و عملا وقتتان را هدر می‌دهد. باتری گوشی هوشمندتان پشت سر هم تمام می‌شود و به همین دلیل آن عکس غروب آفتاب زیبا در تعطیلات را از دست می‌دهید یا هنگامی که گم شده‌اید، قادر به استفاده از نقشه آنلاین گوشی نیستید یا به خاطر هشدار کمبود شارژ باتری تماسی را جواب نمی‌دهید. این وضعیت بغرنج دنیای مدرن ماست! اگر این سناریوها در موقعیت‌هایی بسیار پیچیده‌تر اتفاق بیفتند، انتظار برای شارژ شدن گوشی ضروری‌تر هم خواهد شد.

سرعت هواوی میت 20 پرو

خوشبختانه هواوی میت 20 پرو این مسئله را با یک باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی که اکثر باتری‌های دیگر را شکست می‌دهد، حل کرده است. باتری هواوی میت 20 پرو می‌تواند یک روز کامل پرکار را دوام بیاورد، شما را از مدت زمانی طولانی که باید منتظر شارژ شدن گوشی بمانید، نجات دهد تا کار بیشتری را به سرانجام برسانید و بیشتر در دسترس باشید.

شارژری که وقت گران‌بهای شما را نجات می‌دهد

آداپتور وات SuperCharge که هواوی ادعا می‌کند سوپرمن تمام شارژرهاست، در عرض تنها 30 دقیقه می‌تواند تقریبا 70 درصد باتری هواوی میت 20 پرو را شارژ کند. این یعنی صرفه‌جویی در مقدار زیادی از زمان که به شما امکان می‌دهد سریع‌تر به کارهای خودتان برسید. این شارژر را TUV Rheinland (شرکت آلمانی با قدمتی بیش از 100 در حوزه استانداردهای ایمنی) تایید کرده است؛ بنابراین همان‌قدر که این شارژر سریع است، همان‌قدر هم ایمن خواهد بود تا بدون نگرانی گوشی هوشمندتان را به آن وصل کنید. لازم به ذکر است هواوی تنها شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند است که این استاندارد ایمنی را برای سیستم شارژ خود کسب کرده است.

سرعت هواوی میت 20 پرو

سریع‌ترین اتصال جهان

از آنجایی که گشت و گذار در اینترنت به فعالیتی روزمره تبدیل شده، HUAWEI Mate 20 Pro سریع‌ترین اتصال به شبکه جهانی را برای شما فراهم می‌کند. این اولین گوشی هوشمند 4.5G در جهان است که از سرعت دریافت اطلاعات تا 4/1 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این پشتیبان سریع‌ترین وای فای جهان، با سرعت دانلود نظری تا 732/1 گیگابیت بر ثانیه تحت استاندارد 802.11ac است. به زبان ساده می‌توان گفت شما می‌توانید یک ویدیوی 4K را بدون نیاز به بافر کردن به روانی ببینید، یک ویدیو 2 گیگاباتی را فقط در 10 ثانیه دانلود کنید یا به‌روزرسانی یک بازی را فقط در چند ثانیه انجام دهید. حتی می‌توانید اطلاعات نقشه را در یک چشم به‌هم‌زدن به دست آورید و به معنای واقعی کلمه تمام اطلاعاتی که به آن نیاز دارید در زمانی کمتر در مقایسه با سایر گوشی‌ها در Huawei mate 20 pro به دست آورید.

رابط کاربری سریع

HUAWEI Mate 20 Pro با استفاده از EMUI 9، رابط کاربری مبتنی بر آخرین نسخه اندروید، «سریع» متولد شده و «سریع» باقی می‌ماند. یکپ‍ارچه‌سازی هوش مصنوعی، گوشی را قادر می‌کند تا نحوه استفاده شما از گوشی را درک و بر اساس آن منابع را  بهینه‌سازی کند. برای مثال اگر 50 برنامه را روی HUAWEI Mate 20 Pro خود دانلود کردید اما تنها از 10 مورد آن به طور مرتب استفاده می‌کنید، گوشی به طور مداوم مثلا 40 برنامه دیگر را در پس‌زمینه «اجرا» نمی‌کند تا دستگاه را از کند شدن دور نگه دارد. این روش اتوماتیک تخصیص منابع و همچنین دیگر ویژگی‌های عالی دیگری که EMUI آن‌ها را فعال می‌کند، اطمینان حاصل می‌کنند که سرعت هواوی میت 20 پرو بالا بوده و تلفن شما به طور موثر و به سرعت در حال اجرا باشد.

سرعت هواوی میت 20 پرو

HUAWEI Mate 20 Pro در همه زمینه‌ها در وقت صرفه‌جویی می‌کند تا از این لحاظ یکی از مهم‌ترین گوشی های هوشمندی باشد که این صنعت تا به حال به خود دیده است. سرعت، ایمنی، نوآوری و طراحی، فرمول‌هایی هستند که باعث شده‌اند این ابزار را قطعه‌ای مدرن و پیشرو بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینجوریشو دیگه ندیده بودیم

  2. من هواوی بازم ولی یکی دو ثانیه از وقت کسی نمیگیره